بحث در مورد کودک درمانی و مشاوره کودک همیشه برای والدین آسان نیست. حتی ممکن است والدین اصلا این موضوع را که کودک به مشاوره نیاز دارد برای آنها جدی نباشد.
کد خبر: ۱۲۷۹۴۹۷

 پیام مشاور:

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نمناک ، بسیاری از افراد ، در مقطعی از زندگی خود ، بدون درک درستی از مفهوم مشاوره ، مشاور حرفه ای خود را در میان دوستان یا از تفکرات مخصوص خود برای مشاوره در بسیاری از مسائل استفاده می کنند. تفاوت زیادی بین یک مشاور حرفه ای و شخصی که از برخی مهارت های مشاوره برخوردار است وجود دارد ، مشاور حرفه ای فردی کاملاً آموزش دیده است و قادر به استفاده از طیف متفاوتی از رویکردهای مشاوره با مشتریان خود است. مرکز مشاوره تلفنی پیام مشاور بهترین راه برای داشتن زندگی منطقی و زیبا  برای شما ارائه می دهد.

حل مشکلات خانوادگی را به مشاور خانواده بسپارید

پیام مشاور

مشاوره کودک:

بحث در مورد کودک درمانی و مشاوره کودک همیشه برای والدین آسان نیست. حتی ممکن است والدین اصلا این موضوع را که کودک به مشاوره نیاز دارد برای آنها جدی نباشد. قطعا هیچ کس نمی خواهد فرزندش "به درمان نیاز داشته باشد" ، که مایه تاسف است زیرا درمان برای هر سنی از انسان ها می تواند زندگی آینده آنها را تغییر دهد.

این که آیا بچه ها دارای مشکلات آسیب زایی هستند و یا با رفتار های شجاعانه و ساده انسانی دست و پنجه نرم می کنند با یک مشاوره کودک کاملا مشخص خواهد شد ، متخصصان واجد شرایط می توانند به بچه ها کمک کنند تا با موضوعات واقعاً سخت برخورد کنند.
معقولانه است که والدین و سرپرستان به آگاهی نیاز دارند ، به خصوص برای موضوعات مشاوره کودک یا موضوعات مناسب برای رشد و نمو کودکان که بسیار اهمیت دارد. بسیاری از کودکان کودک درمانی را برای مباحث عظیمی مانند سوء استفاده ، غفلت و تروما در نظر می گیرند ، اما مشاوره کودک و کودک درمانی می تواند تمرکز یکسانی بر رشد مثبت و نقاط قوت داشته باشد.
جلسات درمانی می تواند روی کار بیاید و به سمت آینده ای خوش بینانه ، توسعه روش های مقابله ای مثبت و همچنین تقویت عزت نفس ، اعتماد به نفس و سایر حالات و صفات مثبت در کودکان متمرکز شود. این که کودک در بازی درمانی ، رفتار درمانی یا اکسپرس درمانی مشارکت داشته باشد ، می تواند فرصتی برای زنده ماندن پس از تروما فراهم کند و در نهایت ، شکوفا شود. مشاوره کودک در بسیاری از موارد رفتاری مورد نیاز است و در موفق شدن آنها در دوره بزرگسالی بسیار اهمیت دارد. 

مشاوره خانواده:

همه ما زندگی را با یک خانواده شروع می کنیم ، خانواده از زن و شوهر تا فرزندان را شامل می شود. هر رفتاری در یک خانواده بر روی رفتارهای متقابل افرادی که با همدیگر زندگی می کنند موثر است. باید توجه داشت برای داشتن یک زندگی مشترک و موفق می بایست توانایی ها و مهارت های لازم را کسب کرد تا بتوان مسائل و مشکلات و اختلافات زندگی مشترک را حل و فصل نمود. عدم وجود مهارت های خاص یا ضعف در اکتساب این مهارت ها ممکن است ادامه زندگی مشترک را با تلخ کامی و رنجش و ناراحتی همراه سازد.
مشاوره خانواده روی روابط اعضای خانواده با یکدیگر کار می کند و سعی در بهبود آن دارد، مانند:رابطه زن و شوهر، یا رابطه والدین با فرزندان.
 مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی پیام مشاور متشکل از روانشناسان و مشاوره خانواده آماده پاسخویی به سوالات و مشکلات شما عزیزان در سراسر کشور هستند. کافیست فقط با تلفن ثابت با شماره 9099072026 بدون گرفتن کد و پیش شماره همه روزه ازساعت 8 صبح تا 12 شب  با ما در ارتباط باشید.
 
مشاوره خانواده

 مشاوره حقوقی:

مرکز مشاوره حقوقی  پیام مشاور با استفاده از بهترین و مجرب ترین کارشناسان،وکلای دادگستری این افتخار را دارد، مشاوره حقوقی، را برای خدمت به هموطنان عزیزعرضه نماید. مردم شریف ایران می توانند جهت ارتباط با ما از سراسر کشور با شماره 9099072945 از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و پیش شماره از ساعت 8 صبح تا 12 شب تماس گرفته و مشکلات حقوقی، قضایی، خانوادگی، خود را به صورت مشاوره تلفنی، مشاوره حقوقی ، مطرح کرده و بصورت فوری پاسخ خود را از ما دریافت کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها