مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور:

کندوان از ساعت 18 امروز یک طرفه می‌شود

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در حال حاضر در محور کندوان مسیر جنوب به شمال بین بیلقان تا وینه و مسیر شمال به جنوب محدوده مرزن آباد، در هراز مسیر شمال به جنوب محدوده تونل شماره یک و در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده دماوند، ترافیک سنگین است.
کد خبر: ۱۲۷۵۷۹۲

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

وی تأکید کرد: طبق تاکیدات وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا مردم برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری از انجام سفر غیرضروری پرهیز کنند.

ترافیک سنگین در جاده های فیروزکوه، کندوان و هراز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور اظهار کرد: امروز 21 شهریور دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا وینه و مسیر شمال به جنوب محدوده مرزن آباد همچنین ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده تونل شماره یک نشان می دهد.

محرابی نیا با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده شهر دماوند از تردد روان در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیرهای رفت و برگشت خبر داد.

ترافیک سنگین در آزادراه های تهران - کرج و قزوین - کرج

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا استاندارد، نیمه سنگین است، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج محدوده گرمدره و. ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا گلشهر و محدوده پل فردیس خبر داد.

کندوان از ساعت 18 امروز یک طرفه می‌شود

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در محور هراز تردد خودرو از ساعت 15 تا 24 امروز جمعه 21 شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام پلیس راه منطقه، تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز، از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

محرابی نیا تصریح کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 امروز جمعه 21 شهریور تا ساعت 02 بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام پلیس راه منطقه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 21 روز جمعه تا ساعت 02 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 22 شهریور در محورهای ‌هراز، کندوان، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور تأکید کرد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 24 امروز

محرابی نیا اظهار داشت: در محور کندوان تردد تریلر و کامیون کماکان ممنوع است، همچنین تردد تریلرها در هراز کماکان ممنوع است.

وی اضافه کرد: در هراز تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز ممنوع است.

آزادراه‌ تهران-کرج پرترددترین جاده کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور بیان کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه تهران-کرج، آزادراه‌ کرج-‌تهران و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 18 تا 19

محرابی‌نیا اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد‌‌ 2224 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 3.4 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

انسداد محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود

وی یادآور شد: در حال حاضر محور شهداد - نهبندان، جاده فرعی شمشک - دیزین، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها