احسان پهلوان وینگر خوش تکنیک و سابق تیم ذوب آهن پرسپولیسی شد.
کد خبر: ۱۲۷۵۱۶۴

به گزارش جام جم آنلاین ، او که در لیگ نوزدهم یکی از بهترین بازیکنان ذوب آهن بود و با گل ها و پاس گل هایش این تیم را از سقوط نجات داد، با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست تا چهارمین خرید نقل و انتقالاتی پرسپولیسی ها باشد.

پهلوان که تنها 25 سال سن دارد، در تیم های تراکتور و ذوب آهن عضویت داشت و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این دو تیم محسوب می‌شد. او در ذوب آهنی که هدایتش برعهده یحیی گل محمدی بود، عملکرد درخشانی را از خود نشان داد و به دو قهرمانی جام حذفی رسید. سپس به عنوان سرباز راهی تراکتور شد و در لیگ هفدهم با 7 گل نقشی پررنگ در یک نیم فصل برای این تیم ایفا کرد.

این بازیکن ریز نقش، توانایی بازی در پست های وینگر چپ و راست و هافبک هجومی را دارد و باتوجه به فسخ مهدی ترابی، احتمالا جانشین او خواهد شد تا دوباره زیر نظر یحیی گل محمدی برای پرسپولیسی ها بدرخشد. احسان پهلوان مذاکراتش با پرسپولیس را از سه روز پیش آغاز کرد و پس از توافق ایجنتش، امروز به این تیم پیوست. این در حالی است که روز گذشته خبر اختلاف وی با مدیران پرسپولیس منتشر شد اما حالا پهلوان با پیراهن سرخ در کنار رسول پناه دیده می‌شود و با لبخند همیشگی، ابراز امیدواری کرده که در این تیم بدرخشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها