فدراسیون فوتبال به مربی پرسپولیس اعلام کرده نمی‌تواند خواسته‌های مالی او را برآورده کند و بدین ترتیب حضور مربی پرسپولیس در کادر فنی تیم ملی منتفی شده است.
کد خبر: ۱۲۷۴۲۱۰

به گزارش جام جم آنلاین ، خبرورزشی نوشت: سلام آقا کریم به اسکوچیچ خیلی زود منجر به خداحافظی شد و فدراسیون فوتبال به مربی پرسپولیس اعلام کرده نمی‌تواند خواسته‌های مالی او را برآورده کند و بدین ترتیب حضور مربی پرسپولیس در کادر فنی تیم ملی منتفی شده است. بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، اسکوچیچ با حضور یک مربی ایرانی کارش را در تیم ملی آغاز خواهد کرد. البته او از چند مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی بهره می‌برد. اصرار اسکوچیچ به حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی به این خاطر بود که این مربی از محبوبیت خاصی نزد اهالی فوتبال برخوردار است و به خوبی می‌تواند مسائل حاشیه‌ای در تیم ملی را مدیریت کند که اکنون این کار را به خوبی در تیم پرسپولیس انجام می‌دهد.

باقری در فصلی که گذشت دستمزدش در تیم پرسپولیس ۱,۸ میلیارد تومان بوده که قرار است برای فصل آینده به ۲.۱ میلیارد تومان افزایش پیدا کند. بیشترین دستمزدی که فدراسیون فوتبال به مربیان ایرانی پیشنهاد داده بود به فرهاد مجیدی بود؛ ۵۰۰ میلیون تومان برای هدایت تیم امید. با این اتفاق وحید هاشمیان تنها مربی ایرانی کادر فنی تیم ملی خواهد بود. جالب اینکه قرارداد همه اعضای کادر فنی تیم ملی به ریال بسته شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید قرارداد باقری به مبلغ قرارداد ریالی اسکوچیچ نزدیک است و فدراسیون فوتبال اگر قرار باشد کریم را به عنوان مربی تیم ملی به خدمت بگیرد باید مبلغی نزدیک به دستمزد اسکوچیچ به او بدهد. فدراسیون فوتبال انتظار داشت باقری به بهانه تیم ملی قید دستمزد کلانش در تیم پرسپولیس را بزند، اما مربی پرسپولیس این موضوع را نپذیرفت و نمی‌شود به این خاطر به او خرده گرفت. باقری به طور حتم در خلوت می‌گوید وقتی فدراسیون فوتبال چند ده میلیارد تومان به مربی خارجی دستمزد می‌دهد در نظر گرفتن یکی، دو میلیارد تومان دستمزد برای مربی ایرانی خیلی سخت نیست! متأسفانه نگاه تبعیض‌آمیز فدراسیون فوتبال نسبت به مربیان ایرانی همیشه وجود داشته است. هم‌اکنون دستمزد مربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان در سال به ۲۵۰ میلیون تومان هم نخواهد رسید! در حالی که در لیگ یک خیلی از مربیان چنین دستمزدی را از باشگاه‌ها دریافت می‌کنند. به واقع مربیان ایرانی برای حضور در تیم‌های ملی باید قید پول را بزنند و تنها در این صورت است که می‌توانند به تیم‌های ملی راه پیدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها