به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح جهان، نگرانی ها از افزایش میزان مرگ و میر افراد همچنان ادامه دارد. اگر چه بیشتر کارشناسان و متخصصان بر این باورند که بهترین راه حل برای مقابله با این موقعیت ناشناخته در خانه ماندن و کمتر کردن سفرها است اما می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی و برخی از اصول پیش بینی شده باز هم لذت سفر را چشید.
کد خبر: ۱۲۷۲۹۲۸

سفر به کشورهای خارجی همچون ترکیه به دلیل بسته بودن مرزها تا چند وقت پیش امکان پذیر نبود، اما به تدریج این محدودیت ها در حال کاهش است و هتل های آنتالیا در حال پذیرش مسافران هستند. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم . پس همراه ما باشید.
 

بازگشایی هتل های آنتالیا

 
با کاهش محدودیت ها در ترکیه، هتل های شهر آنتالیا نیز پذیرای مسافران و گردشگرانی خواهند بود که برای بازدید از زیبایی ها و جاذبه های این شهر، سختی های سفر را به جان می خرند. بر اساس گفته های وزیر فرهنگ  و گردشگری ترکیه، فصل گردشگری این کشور از عید فطر آغاز شده است. علاوه بر این ابلاغیه ای برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی به هتل ها ارسال شده است که صاحبان این کسب و کارها موظف به رعایت همه پروتکل های بیان شده در این ابلاغیه هستند.
 
هتل های آنتالیا نیز به دوربین های حرارتی مجهز می شوند تا بتوانند دمای بدن مسافران را اندازه گیری کنند و در صورت مشاهده هر مورد مشکوک، هشدارهایی را ارائه دهند. علاوه بر همه این موارد، سرو غذا از این به بعد در هتل های آنتالیا تنها توسط کارکنان آن ها انجام می شود و مواردی همچون دسر، سالاد و میوه ها به صورت بسته بندی شده و در ظروف یکبار مصرف ارائه می گردد. کلیدهای کارتی هتل ها نیز به کمک فناوری های ماورابنفش ضدعفونی می شوند تا مشکلاتی برای مسافران به وجود نیاید.
 
هتل های آنتالیا به روی گردشگران ایرانی باز شد

کدام هتل های آنتالیا بیشتر مورد توجه ایرانیان قرار دارد؟

 
زمانی که با تور ترکیه لحظه آخر به این شهر زیبا سفر می کنید باید به فکر اقامتگاه خود نیز باشید. اگر چه در آنتالیا هتل های زیادی وجود دارد که به ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می پردازند اما برخی از این هتل ها برای ایرانیان بسیار جذاب اند و می توانند خاطرات خوشی را برایشان رقم بزنند. در ادامه سعی می کنیم برخی از این هتل ها را با هم بررسی کنیم و خدماتی که در آن ها ارائه می شود را مرور نماییم.
 

هتل آکرا

 
یکی از هتل های 5 ستاره شهر آنتالیا هتل آکرا است که در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته است. برای آن هایی که عاشق اقامت در کنار ساحل هستند، این هتل می تواند بهترین انتخاب زندگی شان باشد. علاوه بر قرار گرفتن در کنار ساحل، یک استخر رو باز هم در محوطه آن قرار گرفته است که زیبایی آن را دو چندان می کند.
 
در کنار زیبایی های بی نظیر هتل آکرا، خدمات مختلفی همچون ماساژ درمانی، حمام ترکی، استخر و سونا نیز در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرد. اتاق هایی که در این هتل واقع شده اند مجهز به سیستم های تهویه هوای پیشرفته هستند. در رستوران این هتل می توانید غذاهای مدیترانه ای خوشمزه ای را که توسط سرآشپزان مشهور و محبوب پخت می شود را امتحان کنید.
 

هتل کرون پلازا

 
این هتل 5 ستاره یکی از محبوب ترین هتل های آنتالیا است که مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. هتل کرون پلازا در ساحل Konyaalti قرار دارد و 194 اتاق آن میزبان مسافرانی است که از سرتاسر دنیا به آن سفر می کنند.  خدمات مختلفی در این هتل ارائه می شود که از جمله آن ها می توان به اینترنت رایگان، اجاره خودرو و دوچرخه به مسافران اشاره کرد.
 

هتل آکرا باروت

 
یکی دیگر از هتل هایی که نظر مسافران مختلف همچون ایرانیان را در آنتالیا به سمت خود جذب می کند، هتل 5 ستاره آکرا باروت است. این هتل 471 اتاق دارد و خدماتی همچون استخر روباز، حمام ترکی و اجاره خودرو به مسافران در آن ارائه می شود. از این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا تنها 15 کیلومتر راه است.
 

هتل لیبرتی لارا

 
این هتل در منطقه لارا قرار گرفته و فاصله آن تا فرودگاه حدود 14 کیلومتر است. علاوه بر این، بعد از 9 دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل زیبایی برسید که قدم زدن در آن برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. هتل لیبرتی لارا  استخر بسیار مجللی دارد و اتاق های آن با امکانات مختلفی همچون تلویزیون ال ای دی، مینی بار و سیستم تهویه مجهز شده است. در کنار همه امکاناتی که ذکر کردیم ماساژ درمانی و حمام ترکی نیز در این هتل ارائه می شود.
 

هتل ریکسوس

 
هتل 5 ستاره ریکسوس یکی از بهترین و جذاب ترین هتل هایی است که در شهر آنتالیا ساخته شده و اقامت
در آن می تواند تجربه نابی در اختیارتان گذارد. اگر عاشق جنگل هستید و دوست دارید صبح زود زمانی که از خواب بیدار می شوید چشم انداز زیبایی به مناظر طبیعی و سرسبز ترکیه داشته باشید باید هتل ریکسوس را برای اقامت انتخاب کنید.  این هتل تنها 4 دقیقه تا ساحل مدیترانه فاصله دارد. دو زمین بزرگ تنیس و ورزشگاه های مجهز در این هتل گنجانده شده است و همین امر آن را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا تبدیل می کند.
 

هتل مرمرا

 
این هتل 5 ستاره هم بر روی تپه های زیبای فالز واقع شده است و محبوبیت زیادی در میان مسافران و گردشگران دارد. در کنار استخری که در محوطه بیرونی هتل خودنمایی می کند، زمین بازی، پارک کودک و خدماتی مانند ماساژ درمانی نیز در آن ارائه می شود. برنامه های شاد و فرح شبانه نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است تا تجربه سفر برای آن ها بیشتر از قبل لذت بخش باشد. این هتل فقط 7 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد.
 
هتل های آنتالیا به روی گردشگران ایرانی باز شد

نحوه رزرو هتل در آنتالیا

 
با پیشرفت فناوری، رزرو هتل را در هر جای دنیا به یک موضوع ساده و البته آسان تبدیل کرده است. شما می توانید هتل مدنظرتان را به صورت مستقیم از طریق شرکت های مسافرتی رزرو کنید یا سری به سایت های اینترنتی که در این زمینه فعال هستند بزنید و هتلی که دوست دارید را برای اقامت خود انتخاب کنید. برای این منظور تنها کافی است تا تاریخ تحویل گرفتن و تحویل دادن هتل مد نظر خود را مشخص نمایید تا در بازه زمانی مورد نظرتان اتاقی برای شما در هتل مربوطه رزو شود تا پس از سفر به آنتالیا بتوانید به راحتی با مراجعه به آن هتل نسبت به اقامت در آن اقدام نمایید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها