لیگ برتر فوتبال ایران در یک بازی معوقه نشان داد که قرار است به صورت غیربهداشتی و به دور از نکات پیشگیری کرونایی برگزار شود.
کد خبر: ۱۲۶۹۸۰۲

به گزارش جام جم آنلاین ، در حالی که دعوای فرهاد مجیدی و جواد نکونام سرمربی استقلال و فولاد به مهم ترین سوژه روز فوتبال تبدیل شده اما کسی متوجه این ماجرا نیست که لیگ بر خلاف پروتکل های بهداشتی آغاز شده است.

پیش از این هشدارهای زیادی داده شده بود که این لیگ برگزار نشود بهتر است چرا که احتمال ابتلای بازیکنان، کادرفنی و سایر افراد درگیر با فوتبال وجود دارد.

در دیدار استقلال و فولاد نیز مشخص شد که فوتبال ایران بستر مناسبی برای برگزاری دیدار در شرایط کرونایی ندارد.

پیش از این به تمامی باشگاه ها تاکید شده بود لیگ باید آمادگی برگزاری دیدارها در شرایط فوق العاده را داشته باشند. البته که خوب می دانیم رعایت مسائل این چنینی در مقایسه با سایر کشورها چندان ریزبینانه و ظریف نیست.

در پرواز استقلال به شهر میزان فاصله اجتماعی در پرواز رعایت نشده بود.

در طول مسابقه استقلال و فولاد نیز بازیکنان بارها به یکدیگر چسبیدند، به خصوص در صحنه های مربوط به درگیری ها و اخراج.

انگار در میان هیاهوی دعوا و درگیری کسی یادش نبود که کرونایی هم در کار است و هر لحظه در کمین همه نشسته است.

نکته بسیار مهم دیگر این است که مراسم ابتدایی و سلام و احوال پرسی کادرفنی و مربیان دو بازیکنان به گرمی و مثل همیشه برگزار شد.

شادی های دسته جمعی بعد از گلزنی هم بدون کم وکاست اجرا شد.

با این شرایط به نظر می رسد در روزهای آینده کل فوتبال ایران با یک ریسک بزرگ کرونایی گره می خورد. حداقل در دیدار با فولاد و استقلال ثابت شد که فرهنگ فاصله اجتماعی و رعایت مسائل بهداشتی حداقل در میان فوتبالیست جماعت جا نیفتاده است.

در هر حال خلاصه دیدار فولاد و استقلال این است که اگر قرار بر این باشد که ادامه لیگ هم با چنین شرایطی برگزار شود باید گفت که این لیگ 100 درصد غیربهداشتی است اما مگر در میان دعوای خیلی مهم و فلسفی نکونام و مجیدی چنین چیزی مورد توجه قرار می گیرد؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها