طرح آموزش فعالیت های فرهنگی در حوزه موسیقی ، فیلم نامه نویسی و نقالی در شبکه اجتماعی شاد برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۶۷۸۹۱

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، کانال اداره کل فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی به منظور بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان اقدام به بارگذاری فیلم‌های آموزشی کرده است.

در این ایام که مدارس و بسیاری از مراکز آموزشی و فرهنگی نیز به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به دنبال غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

به همین منظور اداره کل فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی در کانال اختصاصی خود در شبکه شاد اقدام به بارگذاری یک سری فیلم‌های کوتاه آموزشی کرده است تا دانش آموزان و اولیا آنان از این فیلم‌های آموزشی استفاده کنند.

در این بخش می‌توانیم فیلم‌هایی مربوط به آموزش موسیقی نواحی، فیلم نامه نویسی، نمایشنامه نویسی، نقالی ساخت عروسک‌های نمایشی، کاریکاتور، نقاشی آبرنگ، هنر‌های دستی تجسمی و موارد بسیار دیگری را مشاهده کنیم.

همه این فیلم‌ها به وسیله مدرسان کانون‌های فرهنگی تربیتی، فرهنگیان و دانش اموزان تهیه شده است که پس از مرحله صحت سنجی و بررسی کیفیت ویدئو‌ها در شبکه شاد بارگذاری شده است.

برای مشاهده کانال اختصاصی اداره کل فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی می‌توانید پس از نصب نرم افزار شاد وارد کانال‌های آموزش و پرورش، کانال‌های پرورشی و از اینجا کانال اختصاصی را انتخاب و عضو شوید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها