ویژه‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» به مناسبت عید سعید فطر روز‌های یکشنبه و دوشنبه روی آنتن شبکه پنج می رود.
کد خبر: ۱۲۶۷۳۱۹

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» یکشنبه ۴ خرداد ماه حوالی ساعت ۱۰ صبح پخش خواهد شد و بعد از چند هفته که در کنداکتور عصرگاهی شبکه ۵ قرار گرفته بود دوباره صبح‌ روزهای تعطیل میهمان خانه‌های مردم خواهد شد.

قرار است این ویژه‌ برنامه شاد و مفرح با اجرای مسعود روشن‌پژوه و فریبا باقری و به همراهی شهرام نیک یار روی آنتن شبکه ۵ سیما برود.

در ویژه برنامه روز عید سعید فطر یکشنبه ۴ خردادماه خاله شادونه (ملیکا زارعی) به همراه تعدادی از کودکان به استودیو می‌آیند تا پس از مدت‌ها میهمانی «به خانه بر می‌گردیم» برگزار شود.

همچنین خواننده جنوبی مطرح کشورمان ایرج کلهر به همراه گروه خود، دیگر میهمان ویژه‌برنامه عید فطر «به خانه بر می‌گردیم» را تشکیل می‌دهند در کنار این میهمان‌ها قرار است «سعدالله نصیری» خواننده به نام کردزبان نیز برای مخاطبان به اجرای آواز بپردازد.

گفتنی است علی صدرا کارشناس مهارت‌های زندگی که در هر برنامه سلسله بحث‌هایی درباره مهارت‌های زندگی مطرح می‌کند در این دو روز قرار است راه‌های تازه‌ای برای زندگی بهتر به علاقه‌مندان خود آموزش دهد. آزاده ربیعی مربی پرطرفدار عروسک‌ساز برنامه «به خانه بر می‌گردیم» و رزیتا محمدپور هنرمند رزین‌کار نیز دیگر هنرمندانی هستند که به میهمانی «به خانه بر می‌گردیم» دعوت شده اند تا عیدی بانشاط را برای مخاطبان شبکه ۵ سیما رقم بزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها