به مناسبت عید سعید فطر شبکه یک سیما ویژه برنامه هایی را یکشنبه و دوشنبه 4 و 5 خرداد روی آنتن خواهد برد.
کد خبر: ۱۲۶۷۲۹۹

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، هر روز یک فیلم سینمایی از شبکه یک پخش خواهد شد که براساس آن فیلم سینمایی زندانی ها 4 خرداد و فیلم سینمایی نابغه 5 خرداد نمایش داده می شود.

«زندانی ها» از جمله آثار طنز مسعود ده نمکی با بازی هدایت هاشمی، بهنام تشکر، هومن برق نورد و برزو ارجمند، روایت طاها دانشجوی الهیات برای نوشتن پایان نامه خود دو زندانی را با گذاشتن سند آزاد می کند غافل آز آنکه آنها دنبال نقشه ای دیگر هستند. ده ‌نمکی قصد دارد در این فیلم تاثیر معنویات بر زندانی‌ها را به تصویر بکشد. فیلم سینمایی «زندانی‌ها» فردا یکشنبه ساعت 16 روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی «نابغه» به کارگردانی مایکل گرندیج دوشنبه 5 خرداد از شبکه یک پخش خواهد شد. این فیلم محصول 2016 انگلیس و آمریکا است که بازیگرانی چون جود لا، کالین فرث، نیکول کیدمن و کای پیرس در آن ایفای نقش کرده اند. در خلاصه داستان این درام زندگی نامه آمده است: مکسول پرکینز ویراستاتر مشهور در حالی که بر روی نوشته های نویسنده ای به نام توماس ولف کار می کند، رابطه دوستانه ای با او آغاز می کند و... این فیلم ساعت 16 از شبکه یک پخش خواهد شد.

مسابقه ایران هم با فضایی شاد و مفرح و با اجرای دلنشین سام درخشانی در این شب ها حوالی ساعت 23:15 روی آنتن خواهد رفت.

سری جدید مسابقه دستپخت درسال 99 ویژه رقابت خانواده ها با مشاغل خاص نیزهمزمان با عید سعید فطراز شبکه یک پخش می شود. اولین برنامه از سری جدید یکشنبه 4 و دوشنبه 5 خرداد شب حوالی ساعت 19:30 پخش می شود. در این دو برنامه، خانواده های فوتراک ها یا فروشندگان غذا با خودرو با یکدیگر مسابقه آشپزی می دهند. دستپخت کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی سید وحید حسینی است.

دوشنبه و در دومین روز تعطیلات عید فطر ویژه برنامه ورزش و مردم با فضایی متفاوت و آیتم های جذاب، زنده روی آنتن خواهد رفت. تهیه کنندگان ورزش و مردم در این ویژه برنامه که ساعت 11 پخش می شود، آیتم های زبیایی ازمربیان و بازیکنان فوتبال ازجمله فیروز کریمی، مهرداد میناوند، بهروز رهبری فرد و پرویز برومند تهیه کرده اند. دراین برنامه ضمن خاطره بازی با برخی چهره های ورزشی، به موضوع فوتبال نیز بطور خاص پرداخته می شود. اجرای این برنامه برعهده پیمان یوسفی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها