معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد؛

کاهش ورودی بیماران به بیمارستان‌ها، نتیجه غربالگری کرونا

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:‌ نتیجه مستقیم غربالگری کرونا، کاهش چشمگیر ورودی بیماران به بیمارستان‌ها و کاهش قابل ملاحظه تلفات ناشی از ویروس کرونا در کشور بوده است.
کد خبر: ۱۲۶۶۹۶۳

به گزارش جام جم آنلاین از وزارت بهداشت، علیرضا رییسی روز دوشنبه در جلسه شورای مدیران معاونت بهداشت وزارت بهداشت بیان کرد: نظام شبکه با تمام توان به بسیج ملی مقابله با کرونا وارد شد و با حداقل هزینه و با توانمندی بهورزان، مراقبان سلامت، کارشناسان، پزشکان و سایر نیروهای داوطلب این بسیج ملی را با غربالگری نزدیک به ۸۰ میلیون نفر از هموطنان به پیش برد.

وی ادامه داد: تدوین دهها پروتکل بهداشتی برای همه مشاغل و صنوف در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی، حضور گسترده کارشناسان سلامت روان و تغذیه در مراکز جامع سلامت و سامانه تلفنی ۴۰۳۰ به منظور مشاوره و راهنمایی مراجعه کنندگان و تماس گیرندگان، تولید محتواهای آموزشی در راستای پیشگیری از ابتلا به این ویروس و اقدامات قابل ملاحظه در بخش سلامت کودکان و مادران نمونه‌هایی از اقدامات حوزه بهداشت در مسیر مبارزه با کرونا بوده است.

رییسی اظهار کرد: با همکاری مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین به تاخیر انداختن سفرها به خصوص در تعطیلات پیش رو، به سوی غلبه بر این ویروس حرکت خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها