jamejamonline
صفحه نخست عمومی کد خبر: ۱۲۶۲۸۵۸   ۱۲ فروردين ۱۳۹۹  |  ۱۷:۱۰

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف بیش از ۹۷ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از شناسایی و پلمب ۸۹۳ واحد صنفی و مرکز توزیع تجهیزات بهداشتی متخلف به همراه کشف بیش از ۹۷ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا سردار محمد رضا مقیمی ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) اظهارکرد: در پی وقوع و همه گیر شدن ویروس کرونا و کمبود برخی اقلام بهداشتی در سطح کشور، پلیس امنیت اقتصادی طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی را در اولویت مأموریت‌های خود قرار داده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ هزار و ۳۸۲ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۳۸ هزار و ۲۵۰ عدد دستکش، ۳۰ هزار و ۳۰۹ عدد انواع ماسک و ۲۸ هزار و ۸۲۳ عدد انواع مواد ضد عفونی کننده، مواد شوینده و لوازم بهداشتی، انواع تجهیزات پزشکی را کشف کردند همچنین ۸۹۳ مرکز عرضه متخلف تجهیزات بهداشتی پلمب شد.

مقیمی با بیان اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان‌ها به دانشگاه‌ های علوم پزشکی تحویل داده شد، گفت: در این خصوص ۴۳ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی به‌صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی درباره احتکار در سراسر کشور است و با مد نظر قرار دادن شعار سال به نام «جهش تولید» به‌صورت مستمر و جدی در حمایت از تولید داخلی با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز، احتکار و ... قاطعانه و موثر مبارزه می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درپایان خاطرنشان کرد: درخواست و تقاضای پلیس از مردم سراسر کشور این است که به محض اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، موضوع را به‌سرعت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
شنبه ساعت 4 اتفاق افتاد

شنبه ساعت 4 اتفاق افتاد

ساعت چهار بار نواخت.../به مادرم گفتم: «دیگر تمام شد»/گفتم: «همیشه پیش از آن‌که فکر کنی اتفاق می‌افتد/باید برای روزنامه تسلیتی بفرستیم...»

محتوای موفق را در اوج تمام کنیم

محتوای موفق را در اوج تمام کنیم

موفق‌ترین محتواها را باید در اوج تمام کرد و نباید این‌طور باشد که آن‌قدر یک برنامه را ادامه دهند که بیننده یا شنونده، زده شود.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر
وضعیت قرمز گیشه

سینما سال جدید را هم با بحران شروع کرده و ظاهرا مردم هنوز رغبتی به فیلم دیدن ندارند

وضعیت قرمز گیشه

پیشخوان

بیشتر