بعد از 9 ماه و نیم محرومیت، سامان قدوس در فرانسه کاری کرد کارستان تا اکنون به شدت مورد توجه رسانه های مختلف این کشور باشد.
کد خبر: ۱۲۶۱۴۳۲

به گزارش جام جم آنلاین ، در لحظات پایانی بازی حساس مارسی-آمیان در ورزشگاه ولودروم مارسی به دلیل فشار تیم میهمان برای زدن گل تساوی شرایط خاصی پیدا کرده بود. با این حال کمتر کسی تصور می کرد بعد از برتری ۲ بر صفر مارسی نتیجه مسابقه تیم دوم جدول مقابل آمیان رده نوزدهمی که خطر سقوط را احساس می کند با نتیجه ای غیر از پیروزی مارسی همراه باشد. اتفاقی که افتاد، اما چیز دیگری بود.

در حالی که هافبک های پراشتباه آمیان توپی را در اختیار بازیکنان مارسی قرار داده بودند، ضدحمله سریع مارسی با بازپس گیری فوق العاده توپ توسط چجو، بازیکن شماره ۲۷ آمیان ناتمام ماند.

او با یک تنه نسبتا محکم مهاجم مارسی را که در موقعیتی خوب قصد داشت صاحب توپ شود، نقش بر زمین کرد و با چند متر پیش روی توپ را به میانه میدان برد تا یک اورلب در سمت چپ شکل بگیرد.

در این لحظه سامان قدوس توپ را به زیبایی به جهت مخالف و در گوشه راست محوطه جریمه فرستاد و به سرعت تو زد تا در محوطه شش قدم صاحب توپ شود. هافبک راست آمیان با تیزهوشی حضور قدوس مقابل دروازه بان حریف را بو کشید و با یک ارسال سریع هم تیمی ایرانی‌اش را صاحب توپ کرد تا او از بین ۲ مدافع تکل زن مارسی با بغل پا در دقیقه ۵+۹۰ گل را به ثمر برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها