حرکت خودروها بین خطوط ، اولویت کاری راهنمایی و رانندگی در سال آینده است

فارس: رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: عملی شدن حرکت بین خطوط در ادامه طرحهای انضباط ترافیکی در اولویت برنامههای راهنمایی و رانندگی برای سال آینده قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۵۲۶۵

سردار حمیدرضا هاشمی امروز در جمع خبرنگاران افزود: رعایت حق تقدم در گردشها و جلوگیری از تغییر مسیرهای ناگهانی در سال آینده مورد توجه راهنمایی و رانندگی خواهد بود، به نحوی که در پایان سال 86 در این بخشها به شرایط مناسبی دست یابیم.
وی با اشاره به تقویت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تا پایان سال جاری گفت: با تقویت صورت گرفته به نحوی است که در ایام پایانی سال ترافیک نسبتا9 روانی در سطح معابر ایجاد شود.
هاشمی با تاکید بر اینکه افزایش تجهیزات به توسعه انضباط و روانسازی ترافیک کمک میکند خاطرنشان کرد: حداقل 30 دستگاه دوربین کنترل سرعت در سطح معابر تهران نصب میشود و در حال حاضر نیز محل نصب تعدادی از این دوربینها مشخص شده است.
وی در مورد رسیدگی به تخلفات اتوبوسهای درونشهری از جمله اتوبوسهای خصوصی اظهارداشت: پلیس قطعا9 با تخلفات این اتوبوسها برخورد میکند و در این زمینه هیچگونه چشمپوشی نخواهد داشت.
هاشمی مهمترین مشکل ترافیک تهران را موضوع آموزش فرهنگ ترافیک عنوان کرد و افزود: تاکنون 300 هزار دانشآموز در مراکز آموزشی و مهدکودکها تحت آموزشهای راهنمایی و رانندگی قرار گرفتند و این موضوعات در سالهای آینده در کتابهای درسی مقاطع مختلف وارد میشود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران خاطرنشان کرد: در سال جاری نبستن کمربند ایمنی، عدم استفاده از کلاه ایمنی و ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک مهمترین تخلفات ثبت شده توسط پلیس است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها