اگر می خواهید تصاویر عزیزان خود را به شکل جذابی داشته باشید و از نصب آن در محیط مختلف لذت ببرید، می توانید از تابلو بوم ها استفاده کنید.
کد خبر: ۱۲۴۴۳۰۰
تصاویر عزیزانتان را روی تابلو بوم چاپ کنید

شما همواره از دیدن عزیزانتان لذت می برید و داشتن تصاویر آن ها در جلوی چشمتان لذت فراوانی را به شما می دهد.

خرید تابلو بوم راه حل مناسب برای زیباسازی دکوراسیون داخلی است. تابلو بوم ها ابزاری مناسب برای درج تصاویر مختلف برای زیباسازی دکوراسیون داخلی است.

علاوه از تصاویر عزیزانتان می توانید از طرح های مختلف طبیعت و مناظر، طرح های فشن و اسپرت و یا طرح های سنتی و کلاسیک و ... برای زیباسازی دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید. هماهنگی بین وسایل محیط با طرح های تابلو بوم شرط رسیدن به دکوراسیون داخلی زیبا و دلنشین است.

تابلو بوم چگونه است؟

تابلو بوم یا همان تابلو کنواس نوعی از پارچه های خاص نقاشی است که قابلیت چاپ و درج تصاویر مختلف را دارند. این متریال به سبب بافت ویژه ای که دارد، چاپی با کیفیت را برای استفاده کنندگان فراهم می نماید. امکان چاپ در عرض ها و ابعاد مختلف از مزایای تابلو بوم ها می باشد.

تابلو بوم ها از مناسب ترین ابزارها برای زیباسازی دکوراسیون داخلی محسوب می شود. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا مزیتی است که سایر ابزار ندارند. روش های مختلف برای زیباسازی دکوراسیون داخلی وجود دارد، روش هایی نظیر پوستر دیواری و کاغذ دیواری و یا استفاده از تابلو بوم ها و ... از روش های مرسوم زیباسازی دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

در بکارگیری تابلو بوم ها به چه نکاتی توجه کنیم؟

بکارگیری تابلو بوم علاوه بر تاثیر بر زیبایی دکوراسیون داخلی می تواند در نظم محیط و ایجاد محیط لاکچری بسیار تاثیرگذار باشد. انتخاب طرح متناسب با دکوراسیون داخلی بسیار مهم و کاربردی است. برای بلند تر نشان دادن ارتفاع دیوار باید تابلو های عمودی و به موازات و نزدیک به هم نصب کرد و برای دیوارها با ابعاد کوچک استفاده از تابلوهایی با سایز کوچک و برای دیوارهایی با ابعاد بزرگ تابلو های بزرگ بسیار مناسب هستند.

تابلو بوم ها علاوه زیباسازی دکوراسیون داخلی به عنوان ابزاری مناسب برای هدیه دادن نیز محسوب می شوند. در واقع هزینه و قیمت پایین این سازه باعث شده است که بتوانید با هزینه کم یکی از بهترین و ماندگارترین هدایا را به مخاطبان خود تحویل دهید.

مزایای تابلو بوم چیست؟

  • ارزان بودن
  • کیفیت چاپی بالا
  • امکان چاپ در ابعاد مختلف
  • سبک بودن و قابلیت نصب آسان
  • ...

برای خرید تابلو بوم چه کنیم؟

شما برای خرید تابلو بوم می توانید به صورت های مختلفی اقدام نمایید. یا به صورت حضوری در مراکز چاپ تابلو بوم حضور پیدا کرده و اقدام به سفارش تابلو نمایید و یا از امکانات و خدمات آنلاین برای این امر بهره برید. خرید آنلاین و اینترنتی تابلو بوم مزایای متعددی دارد. از جمله مزایای این روش صرف جویی در زمان و هزینه ها است.

همچنین در خرید اینترنتی تابلو بوم شما می توانید از بین هزاران طرح ارایه شده از بهترین و مناسب ترین طرح دلخواه خود استفاده کنید. در صورتی که طرح خودتان نظیر تصاویر عزیزانتان را می خواهید، طرح را به واحد چاپی به صورت سفارشی تحویل دهید. جهت این امر می توانید به صورت آنلاین طرح خود را به واحد چاپی تحویل داده و در سریعترین زمان ممکن تابلو بوم را دریافت کنید.

خرید اینترنتی تابلو بوم در دکور آذین

دکور آذین جهت رفاه حال مشتریان امکان خرید اینترنتی تابلو بوم را فراهم آورده است. شما با رجوع به وب سایت دکور آذین از بین هزاران طرح، الگو و طرح دلخواه خود را انتخاب نموده و یا با ارسال فایل دلخواه خود به مرکز چاپی، سفارش خود را ثبت نموده و در سریعترین زمان ممکن تابلو دلخواه خود را دریافت کنید.

در وب سایت دکور آذین خدمات خرید پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی و تابلو بوم های زیبا و با کیفیت انجام می شود. خدمات زیباسازی دکوراسیون داخلی خود را می توانید با رجوع به وب سایت دکور آذین به بهترین نحو ممکن انجام دهید. در این وب سایت قیمت کاغذ دیواری و پوستر دیواری و انواع تابلو بوم به صورت آنلاین محاسبه شده و با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما قرار می گیرد.

جهت خدمات تهیه و چاپ انواع تابلو بوم، کاغذ دیواری و پوستر دیواری و تهیه انواع آن می توانید به وب سایت دکور آذین مراجعه کنید و با شماره تماس های ذیل تماس گرفته و با کارشناسان این شرکت مشورت کنید.

شماره های تماس: 02188520793 ، 02188524368 و 09191789332

آدرس وب سایت : https://decorazin.ir/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها