کد خبر: ۱۲۴۳۴۵۴
انواع چراغ سنسوردار در مجموعه کی ام سی (kmc)

چراغ سنسوردار دارای سنسور حساس به حرکت و نور می باشد. که میتواند عبور و مرور اشخاص را تشخیص داده این چراغ هوشمند قابلیت تنظیم نور را نیز دارد. با استفاده از چراغ های سنسوردار هزینه برق خیلی کم میشود و چراغ ها در طول شبانه روز روشن نمی ماند .

این چراغ دارای کفی پلاستیک از نوع ای بی اس میباشد که در مقابل گرما تا ۷۶ درجه سانتی گراد مقاوم است و در مقابل گرمای ناشی از لامپ های وال ای دی مقام است و رویه آن از جنس مواد پلاستیک کریستال می باشد که دارای درخشندگی قابل ملاحظه است که نور لامپ رو بخوبی منتشر میکند و مانع روشنایی لامپ نمیشود. جنس سرپیچ ها استفاده شد این محصول از نوع چینی یا تونلی میباشد که دارای مقاومت و دوام خوبی میباشد و مغزی آن از جنس برنج می باشد.

این سنسورها میتوان دو حالت تنظیم کرد که میتوانید میزان روشنایی بودن لامپ را تنظیم نمود و دیگری میزان نور را تنظیم کرد یعنی شما بچراغ فرمان می دهید که در نور زیاد چراغ روشن نشود و وقتی نور محیط کم است سنسور در دستور روشن شدن به چراغ میدهد.

چراغ سنسوردار را میتوان در جاها مختلف مورد استفاده قرار داد

1- در راه پله

چراغ سنسوردار : هنگام ورود بطور خودکار اولین چراغ در پاگرد اول روشن می شود و پس از اتمام زمان تعیین شده خاموش می گردد . زمان روشن بودن چراغ های هر پاگرد متناسب با زمان مناسب برای عبور از پله های هر طبقه می باشد . با عبور از پاگرد اول و ورود به طبقه بعدی چراغ پاگرد مربوطه به طور خودکار و بی نیاز از زدن چراغ روشن می شود و این عملیات تا زمانی که شخص به طبقه دلخواه برسد ادامه می یابد .

2- در پارکینگ

هنگام ورود چون به روشنایی داخل پارکینگ یا انبار نیاز است و معمولا بین باز کردن در ورودی و رسیدن به چراغ ، محیط تاریک و فاقد روشنایی لازم است می تواند کاربر را با مشکلات مختلفی مواجه سازد .

چراغ سنسوردار: به محض باز شدن در ، چراغ سنسور دار روشن می شود و روشنایی مورد نیاز تامین می گردد.

مزایای استفاده از چراغ های سنسوردار

· سنسورها اغلب نیاز به سیم کشی دارند

· چراغهای سقفی دارای کیفیت پایینی هستند و تا به حال تخریب شده اند و با تعویض سیستم حتما باید چراغها هم عوض شوند.

· متاسفانه سنسورهای حرکتی که در ایران متداول است از نوع چینی با کیفیت بسیار پایین بوده و بعد مدت کمی حساسیت خودشان را از دست می دهند.

· قیمت تمام شده چراغهای سقفی سنسور دار به مراتب از سنسور با چراغ سقفی و سیم کشی آن ارزانتر می باشد.

همچنین می توان مزیت این چراغها را نسبت به سیستم های قدیمی بدین گونه نام برد.

· در سیستم تایمر راه پله هر کس با توجه به زمان تردد خودش تمایل به تنظیم تایمر دارد.

· بعضی از اوقات افراد مسن تر که در راه پله تردد می نمایند به خاطر کم بودن زمان تایمر در وسط مسیر با خاموشی چراغها مواجه می شوند.

· گیر کردن کلیدها در خیلی از مواقع باعث روشن ماندن لامپها در شبانه روز می شود تا شخصی کلید مورد نظر را پیدا کرده و آن را خلاص نماید.

· روشن شدن تمامی طبقات با توجه به اینکه شخص مورد نظر ساکن کدام طبقه است باعث افزایش مصرف برق و کاهش طول عمر لامپها می شود.

· چراغهای سنسوردار به دلیل اینکه در صورت حضور هر فرد در هر طبقه باعث روشن شدن لامپهای همان طبقه می شوند از نقطه نظر امنیتی نیز دارای اهمیت بوده چرا که در صورت حضور هر شخص غریبه با روشن شدن چراغهای همان طبقه می توان محل شخص را تعیین نمود.

چراغ سنسوردار به چه صورت کار میکند؟

چراغهای هوشمند، سنسور حرکت در مرکز آنها قرار گرفته است و با عبور از چند متری آنها چراغ مورد نظر را روشن کرده و با تایمری که داخل آنها تعبیه شده زمان روشن ماندن لامپ را تنظیم می کند. چراغ های مذکور میدان دید 360 درجه دارند و می توانند در هر جهتی شخص را شناسایی و لامپها را فعال نمایند. همچنین سیستمی در آنها جاسازی شده است که با توجه به اوقات روز و شب عکس العمل متفاوت از خود نشان می دهند یعنی با کاهش شدت نور حالت فعال به خود می گیرد و با افزایش و شدت نور در طول روز به طور اتوماتیک غیر فعال می شود این چراغ ها به تازگی طراحی و ساخته شده اند. این چراغ ها دقیقا مانند سنسورهایی عمل می کنند که به تازگی در راه پله ها نصب شده و کار اتوماسیون روشنایی را انجام می دهند.

شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول به سایت شرکت کی ام سی مراجعه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها