افرادی که در تکاپوی ایجاد کسب‌وکار اینترنتی جدیدی هستند، معمولاً این سؤال برایشان به وجود می‌آید که در کدام شرکت باید خرید هاست و ثبت دامنه را انجام دهیم؟!
کد خبر: ۱۲۴۳۰۲۳
در کدام شرکت باید خرید هاست و ثبت دامنه را انجام دهیم؟!

برای اغلب کسب‌وکارها، قدم اول شروع کار با خرید هاست و ثبت دامنه آغاز می‌شود.

اما تعدد شرکت‌های میزبانی وب که کار ثبت دامنه و خرید هاست را انجام می‌دهند، باعث سردرگم شدن صاحبان مشاغل شده است. افراد نمی‌دانند کدام هاست را خریداری کنند و ثبت دامنه را از کدام شرکت انجام دهند.

به همین دلیل، انتخاب و خرید هاست مطمئن، دغدغه جدی برای استارت‌آپ‌ها است. در این مطلب ویژگی‌های بهترین شرکت‌های میزبانی وب را بررسی کرده و سه شرکت را معرفی می‌کنیم.

تجربه استفاده از خدمات شرکت‌های میزبانی وب، باعث می‌شود تا مشورت و انتخاب این خدمات راحت‌تر شود.

یک هاست خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

پشتیبانی عالی، مهم‌ترین ویژگی است که یک شرکت میزبانی وب باید داشته باشد. اما ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارند که بسیار حائز اهمیت هستند. مانند سرعت‌بالا، امنیت بالا، پایداری و آپتایم بالا.

هر شرکت هاستینگی که برای هاست‌های خود ویژگی‌های فوق‌الذکر را در سطح عالی ارائه کند، می‌تواند پله‌های موفقیت را بسیار سریع طی کند. در ادامه چند ویژگی مهم که یک‌ هاست باید داشته باشد را با هم می‌بینیم.

حداکثر فضای میزبانی هاست چقدر است؟

به میزان فضایی که به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید در آن فضا آپلود فایل و ثبت اطلاعات دیتابیس داشته باشید، فضای میزبانی می‌گویند.

برای مثال درصورتی‌که فضای میزبانی روی 8 گیگابایت باشد، می‌توانید 8گیگ از انواع داده‌ها را روی آن آپلود کنید.

حداکثر پهنای باند هاست چقدر است؟

به میزان ترافیک قابل مصرف در طول یک ماه توسط کاربر پهنای باند هاست می‌گویند. در صورتی‌ که از حدنصاب پهنای باند مصرفی در ماه عبور کنید، هاست ساسپند شده و از دسترس خارج می‌گردد. برای رفع این مشکل با پشتیبانی سایت خود تماس بگیرید.

پهنای باند چیست؟

پهنای باند دقیقه میزان دیتایی است که در طول یک ماه می‌توانید در سایت خود استفاده کنید و بین کاربران سایت خود تبادل کنید. این میزان بر اساس گیگ محاسبه می‌شود. به‌عنوان نمونه، اگر خرید هاست 100 گیگ انجام داده باشید، در طی 30 روز، می‌توانید تا 100 گیگ داده تبادل کنید.

اگر از فایل‌های تصویری و ویدئویی بیشتر استفاده کنید، این فضا زودتر اشغال می‌شود. و اگر قبل از 30 روز، پهنای باند تمام شود، هاست ساسپند می‌شود و باید برای خرید پهنای باند اضافه اقدام کنید.

پشتیبانی هاست و پاسخگویی به کاربران باید چگونه باشد؟

اغلب کاربران و مشتریان شرکت‌های هاستینگ با مشکلات و ایراداتی مواجه می‌شوند و ممکن است سایت‌شان از دسترس خارج شود. این اتفاق ممکن است در هر ساعتی از شبانه‌روز بیفتد. باید راه‌های ارتباطی خوبی وجود داشته باشد که بتوانند مشکلات خود را مطرح کنند.

راه‌های ارتباطی مختلف مانند تیکت، ایمیل، تماس تلفنی، شبکه‌های اجتماعی و چت آنلاین.
شرکت‌های پشتیبانی باید بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. و داشتن یک پشتیبانی خوب در شرکت‌های میزبانی وب باعث می‌شود که این شرکت‌ها در زمره بهترین پشتیبانی هاست قرار بگیرند و بر اساس رضایت مشتریان فروش خوبی به دست آوردند

پایداری و آنلاین بودن هاست چقدر اهمیت دارد؟

تابه‌حال درباره آپتایم چیزی شنیده‌اید؟ به میزان زمان آنلاین بودن هاست، چه برای کاربران و چه برای موتورهای جستجو در طول 365 روز از سال، که به‌صورت درصدی محاسبه می‌شود آپتایم هاست می‌گویند.

هاستی که آپتایم 99٪ داشته باشد، در طول یک سال احتمالاً بین 3 تا 6 روز در دسترس نبوده است.

کدام هاست ایران بهترین است؟

ایران سرور

شرکت ایران سرور از قدیمی‌ترین میزبانی‌های وب در ایران است که به ارائه سرویس‌های متنوعی مانند ارائه گواهینامه‌های امنیتی(SSL)، ارائه خدمات ارزی و فروش لایسنس نرم‌افزار مشغول است و با فعالیت‌های خود توانسته است طیف وسیعی از مشتریان را به‌سوی خود روانه کند.

آذرآنلاین

آذر آنلاین نماینده رسمی ایرنیک است و سرویس ثبت دامنه، انتقال دامنه و تمدید دامنه را انجام می‌دهد. فضای هاست و پهنای باند بسیار عالی دارد. همچنین امنیت سایت و هاست شمارا به‌خوبی تأمین می‌کند و از این موضوع کاملاً خیالتان راحت باشد. همچنین رتبه آپتایم بسیار بالا و نزدیک به 100 دارد. همچنین کاربرانی که از این شرکت میزبانی وب خدمات دریافت کنند شامل پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته می‌شوند.

نت افراز

میهن وب هاست تمرکز خود را بر روی ارائه هاست‌های گوناگون و متنوع ایران و آلمان با قیمت ارزان قرار داده است. این شرکت میزبانی وب و پشتیبانی مناسبی دارد. این سایت نماینده رسمی ایرنیک نیز می‌باشد. همچنین خدمات SSL نیز ارائه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها