به گزارش جام‌جم، رسانه ملی هر سال آثاری را به مناسبت 40 سالگی انقلاب تولید و پخش می‌کند؛ آثاری که هر کدام به بخشی از اتفاقات آن سال‌ها می‌پردازد. سیمای استان‌ها هم فارغ از این مساله نیست و تا به امروز سریال و تله فیلم‌های متنوعی را با این موضوع تولید و روانه آنتن کرده است.
کد خبر: ۱۲۴۲۷۴۸

حالا صدا و سیمای مرکز اردبیل مشغول تولید یک تله فیلم با این محوریت است. به همین دلیل فیلم اکشن تلویزیونی «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان با بازی علیرضا جلالی تبار و رامین راستاد کلید خورد.
رحیم طوفان، کارگردان و مدرس سینما که پیش از این فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» را روانه پرده سینماها کرده بود، این روزها مشغول تولید فیلم تلویزیونی سه سپیده در گونه اکشن جنگی است.
سه سپیده با پروداکشن سنگین به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و مجری طرحی رحیم طوفان است و به سفارش سیمای استان‌های سازمان صدا و سیما در درجه (الف) در صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید می‌شود. این فیلم با مضمون 40 سالگی انقلاب در سه دهه ۵۰، ۶۰ و ۹۰ حول محور اتفاقات دی ماه 1357 در ایران است که تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و فعالیت‌هایی که مجاهدین در طول این دوران انجام داده‌اند و از جان گذشتگی مدافعان حرم و رشادت‌های انقلابیون به تصویر کشیده می‌شود.
در این فیلم تلویزیونی علیرضا جلالی تبار، رامین راستاد، فرهاد طوفان، نادر نادرپور، سروناز میرائیز، مسعود نخستین، فرناز فرایدی، محمد خورشیدی و ... و جمعی از هنرجویان طوفان به ایفای نقش می‌پردازند.
به زودی اسامی دیگر بازیگران نیز اعلام خواهد شد.عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده، کارگردان و مجری طرح؛ رحیم طوفان، نویسنده؛ علی حسن زاده، بازنویسی فیلمنامه؛ لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری؛ شاهین طوفان، طراح چهره‌پردازی؛ بابک شعاعی، مدیر صدابرداری؛ علیرضا کریم‌زاده، طراح صحنه و لباس؛ مصطفی منفرد، دستیار و مدیر برنامه‌ریزی؛ محمد بدرلو، عکاس؛ ماهان طوفان و آناهیتا پور عسگری، منشی‌صحنه؛ فرزانه رزمی، مدیر تولید علی محمودی، تدوین و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای؛ علیرضا احمدزاده، مدیر تدارکات؛ مجتبی بویاچی، دستیار دوم کارگردان؛ سعید بیات، مشاور نظامی؛ سرهنگ مجید شفیع زاده، مشاور اطلاعاتی؛ سرهنگ علوی، مسؤول جلوه‌های ویژه میدانی؛ حمید رسولیان، دستیار اول فیلمبردار؛ سپهر مژدهی نیا، فرمانده اردوگاه الزهرا؛ سرهنگ علی غفاری و مشاور رسانه؛ سمیرا افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها