همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز،‌باوی، حمیدیه و کارون در مجلس به جام‌جم می‌گوید: مشکل فاضلاب اهواز و کارون و باوی و حمیدیه، یک مشکل قدیمی است که ده‌ها سال است وجود دارد؛ برای رسیدگی به این موضوع 15 فروردین 96 مصوبه‌ای در دولت داشتیم برای چند موضوع که یکی از این موضوعات بحث فاضلاب اهواز، کارون، باوی و حمیدیه بود. طی سه سال اخیر هم 84 پروژه فاضلاب در این مناطق اجرا و دو تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز هم افتتاح شده است.
کد خبر: ۱۲۴۲۲۶۵

یوسفی البته تاکید می‌کند منظورش از اهواز، مجموع شهرهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه است و ادامه می‌دهد: تصفیه‌خانه فاضلاب شرق اهواز افتتاح شده و کلکتورهایش در حال نصب است و پروژه درحال تکمیل است. تصفیه فاضلاب غرب اهواز را هم به مناقصه گذاشتیم که پیمانکارهایش مشخص شده و به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود و ان شاءا... ظرف سه سال آینده ساخته می‌شود.
او وعده می‌دهد که این دو پروژه تصفیه‌خانه اگر به مدار فاضلاب اضافه شوند، هم فاضلاب از سطح محلات جمع شود، هم کار تصفیه فاضلاب انجام شود و هم از ورود فاضلاب به کارون جلوگیری به عمل آید. وعده‌ای که فعلا دردی از دردهای اهالی منطقه، مردمی را که با هر بار باران زندگی‌شان در فاضلاب فرو می‌رود، دوا نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها