خلیل‌زاده در گفت‌وگو با جام‌جم

استراماچونی فردا عصر در تهران است!

اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات‌مدیره و همین‌طور سرپرست باشگاه استقلال این روزها بیش از هر‌زمان دیگری در کانون توجهات رسانه‌ها قرار گرفته است. بعد از قهر استراماچونی و استعفای فتحی از استقلال، او ماموریت بازگرداندن این مربی را برعهده گرفت. خلیل‌زاده دیروز در گفت‌وگو با جام‌جم آخرین خبر را درباره بازگشت این مربی ایتالیایی به تهران داد. او با قاطعیت گفت استراماچونی عصر روز دوشنبه وارد تهران می‌شود و بدین ترتیب از روز سه‌شنبه در تمرینات استقلال حاضر خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۴۲۱۳۹

آقای خلیل‌زاده خیلی از هواداران استقلال منتظر هستند تا آخرین خبر را درباره استراماچونی بدهید. آیا او برمی‌گردد یا نه؟
بله، سرانجام کارها صورت گرفت. با پیگیری‌ها موفق شدیم پول را منتقل کنیم. باید از همه مسؤولانی که در این راه کمک کردند، کمال تشکر را داشته باشم. دیگر مشکلی برای بازگشت استراماچونی به ایران وجود ندارد و او دوباره در تمرین تیم حاضر خواهد شد.
دقیق می‌گویید چه روزی می‌آید.
بله، هدف ما این بود که شنبه به تهران برسد ولی همان‌طور که می‌دانید پروسه انتقال پول با توجه به تحریم‌ها مشکل است. از سویی مشکلاتی برای حساب استراماچونی به وجود آمده بود که آن هم حل شد. انشاا... عصر فردا آقای استراماچونی وارد تهران خواهد شد تا از روز سه‌شنبه در تمرین استقلال حاضر شود.
آقای خلیل‌زاده هواداران می‌گویند اصلا چرا باید چنین مشکلی به وجود بیاید؟
همان‌طور که می‌دانید متاسفانه ما مشکلاتی برای انتقال پول داریم و امیدواریم در آینده راه مناسب‌تری برای این انتقال پیدا کنیم. تحریم‌های ظالمانه نه‌تنها برای ما که برای فدراسیون و دیگر باشگاه‌ها هم مشکلاتی به وجود آورده است. مساله ما فوتبال است ولی متاسفانه آمریکایی‌ها ورزش را قاطی سیاست کرده و این مشکلات را برای فوتبال و کلا ورزش ایران به وجود آورده‌اند.
آیا این درست است که آقای استراماچونی برای استقلال شرط و شروطی گذاشته است؟
شرط و شروط؟ نه. چنین چیزی نیست و البته اگر هم صحبتی بود به هر حال ما پای مواضع و صحبت‌های خود ایستادیم. بخش مهمی از پول این مربی را پرداخت کردیم. ما همیشه در روزهای سخت حامی آقای استراماچونی بودیم. خدا را شکر مشکل حل شده است و از حالا به بعد فقط به این فکر می‌کنیم که ان‌شاءا... تیم در ادامه راه هم موفق باشد. آقای استراماچونی هم قطعا هدفش همین است.
این‌که می‌گویند او درخواست قرارداد یکساله را داشته تایید می‌کنید یا نه؟
اینها صحبت‌هایی است که فعلا درباره آن چیزی نمی‌گویم. ان‌شاءا... به تهران که بازگشتم مفصل به هواداران عزیز استقلال درباره اتفاقاتی که رخ داده، توضیح خواهم داد.
شما چه زمان به ایران برمی‌گردید؟
بنده، امشب (دیشب) ترکیه را ترک می‌کنم و به ایران برمی‌گردم. همسرم مریض است و باید در کنار او باشم. کارهای استقلال هم مانده است. همه چیز به حالت عادی بازگشته. صبح دوشنبه پول به دست آقای استراماچونی می‌رسد و دوشنبه عصر هم ایشان وارد تهران خواهد شد.
تضمینی وجود دارد؟
این مساله قطعی است و به همین خاطر اعلام می‌کنم.

استراماچونی پول را گرفت و خداحافظی کرد؟

شوک به استقلالی ها آن هم دقایقی قبل از بازی استقلال با شاهین شهرداری بوشهر.در شرایطی که همه چیز آماده بود تا استراماچونی به ایران برگردد و مدیران وزارت ورزش و استقلال از حل شدن مشکلات حرف زده بودند او در استوری همسرش با همه استقلالی ها خداحافظی کرد.استراماچونی گفت:«علیرغم اینکه استقلال و هوادارانش را دوست دارم اما دیگر نمی‌توانم با این تیم ادامه بدهم. بعد از ۹ روز هنوز چیزی تغییر نکرده و خسته شده‌ام. برای بازیکنانم در بازی امروز آرزوی موفقیت می‌کنم.»

مازیار فیروزی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها