بازگشایی مسیر ارتباطی 100 روستای کوهرنگ

مسیر ارتباطی 100 روستای گرفتار در برف شهرستان کوهرنگ بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۲۴۱۸۲۴
بازگشایی مسیر ارتباطی 100 روستای کوهرنگ

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، فرماندار کوهرنگ گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری راه ارتباطی ۱۰۰ روستای این شهرستان که در بارش برف روز دوشنبه این هفته مسدود شده بود، بازگشایی شد.

هوشنگ مصطفوی افزود: با توجه به حجم بالای برف که در ارتفاعات به بیش از یک و نیم متر می‌رسید و همچنین تجهیزات و امکانات موجود در شهرستان اولویت با بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان بود.

وی گفت: پس از برف روبی گردنه‌ها و محورهای ارتباطی اصلی شهرستان، گروه‌های راهداری بر بازگشایی راه‌های روستایی متمرکز شدند و پس از چند روز تلاش شبانه روزی، هم اکنون تمامی راه‌های روستایی این شهرستان باز است.

مصطفوی، تجهیزات برف‌روبی این شهرستان را ناکافی اعلام کرد و گفت: بسیاری از وسایل و امکانات برف‌روبی شهرستان فرسوده شده است و در مواقعی که با بارش سنگین برف مواجه می‌شویم، کافی نیست از همین رو نیازمند تجهیزات بیشتری نظیر بلدوزر و لودر هستیم.

فرماندار شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی موج بارشی جدید از روز جمعه وارد شهرستان می‌شود و منجر به بارش برف و باران می‌شود که در این خصوص آمادگی لازم ایجاد شده است.

هفت گروه راهداری، چهار گروه هلال احمر و سه گروه شهرداری در مناطق مختلف شهرستان کوهرنگ در بازگشایی محورهای ارتباطی و امدادرسانی به مردم فعال هستند.

شهرستان کوهرنگ از مناطق برفگیر استان چهارمحال و بختیاری در فاصله 90 کیلومتری شهرکرد مرکز این استان قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها