«مدیرمسئول» عنوان ویژه‌برنامه شبکه پنج سیماست که در فضای کاملا صمیمی، مسؤولان کشور را به میان مردم می‌برد و مشکلات واقعی‌شان را پیگیری می کند.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۹۰

به گزارش جام جم، محمد‌علی صدری‌نیا تهیه‌کننده و کارگردان مدیرمسئول در‌خصوص فرآیند تولید این برنامه گفت: فرآیند تولید مدیر مسئول از پاییز 97 آغاز شد، این برنامه چند رویکرد دارد، تمام تلاش ما این است که یک قدم بتوانیم به چهره‌های سیاسی کشور نزدیک‌تر شویم و تصویری دقیق‌تر از فرآیند مدیریتی و زندگی شخصی‌شان ارائه کنیم، ما می‌خواهیم انعکاس خوبی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم در برنامه داشته باشیم، رویکرد غالب برنامه امید بخشی و مطرح کردن مشکلات مردم است.
وی ادامه داد: هر هفته با یکی از مسؤولان وارد یک اتفاق میدانی می‌شویم، مثلا وقتی که می‌خواهیم درباره معضل اعتیاد صحبت کنیم با مسؤول آن حوزه به مناطقی از شهر و یا اردوگاه‌های ترک اعتیاد می‌رویم و مستقیم و رو‌در‌رو با افرادی که به دام اعتیاد افتاده‌اند، حرف‌هایشان را می‌شنویم یا به بازار می‌رویم و در مورد موضوعات مختلف که این روزها مردم با آن دست به گریبان هستند از قبیل گرانی، مشکلات و تولید صحبت می‌کنیم، به طور کلی در تمامی حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی سعی کرده‌ایم رودررو پای حرف‌های مسؤولان و مردم بنشینیم.
صدری‌نیا در‌خصوص استقبال مسؤولان از این برنامه گفت: البته هنوز این فرهنگ در کشور جا نیفتاده و سیاسیون ما کمی با آن بیگانه هستند و کمی با شک و دودلی با برنامه ما برخورد می کردند، اما بعد از مدتی خوشبختانه با استقبال خوب مسؤولان مواجه شده‌ایم. ما سعی کرده‌ایم این کلیشه مرسوم را بشکنیم و خارج از بحث‌های استودیویی وارد یک گفت‌و‌گوی مستقیم میان مردم و مسؤولان باشیم.
تهیه‌کننده «مدیرمسئول» با بیان این که اتاق فکر این برنامه آشنا به موضوع‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است تصریح کرد: ایده اولیه همراه با طراحی کار مانند انتخاب مهمان و نوع سؤالات و به طور کلی سناریو را که قرار است اتفاق بیفتد در اتاق فکر برنامه، برنامه‌ریزی می‌کنیم.
این تهیه‌کننده درباره ارتباط با مخاطبان و بازخوردهای این برنامه نیز عنوان کرد: الحمدلله در این 20 قسمتی که این برنامه پخش شده است، بازخوردهای برنامه از طریق پیامک، شبکه‌های مجازی و همچنین گزارش‌هایی که از تماس‌های مردم با 162 به دست‌مان می رسد حکایت از استقبال خوب مخاطبان از این برنامه دارد. ما سعی خواهیم کرد در فصل بعدی این برنامه تمامی نقدها و ایراداتی را که به این برنامه گرفته شده بود رفع و با ایجاد فضایی جدیدتر این برنامه را پخش کنیم.
گفتنی است برنامه «مدیر مسئول» هر هفته جمعه‌ها حوالی ساعت 20 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها