فرشاد پیوس، مهاجم تکرار نشدنی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد کنار گذاشتن جونیور براندائو، فشارهای روانی را از روی دوش علی علیپور برداشت و قاعدتا او باید از این پس، عملکرد بهتری در میدان داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۴۰۳۸۰

پیوس که رابطه صمیمانه‌ای خارج از زمین فوتبال با علیپور دارد و بارها از این مهاجم تعریف و تمجید کرده، به خبرنگار جام‌جم گفت: «علی را مثل پسران خودم دوست دارم و دلم می‌خواهد پیشرفتش را ببینم. او بازیکن بسیار خوبی است که توانسته آقای گل لیگ شود. قطعا بازیکنی در این سطح، می‌تواند باز هم نجات‌دهنده پرسپولیس باشد، اما باید در شرایط قرار بگیرد. شرایط فعلی برای علی مناسب نیست.»
پیوس اضافه کرد: «من بارها این بحث را مطرح کردم که هافبک‌های پرسپولیس نمی‌توانند به خوبی علی را در موقعیت گلزنی قرار بدهند. مهاجمی که توپ نداشته باشد، فضای کار و گلزنی ندارد. این شرایط سبب می‌شود خودش از لحاظ روحی افت کند و در این صورت، همه ارکان تیم آسیب می‌بینند. مشکل اصلی البته از هافبک‌ها هم نیست؛ مشکل تیم از تاکتیک سرمربی است. گابریل کالدرون با تصمیمات اشتباهی که در این مدت گرفته، روحیه همه بازیکنان را به پایین ترین حد خود رسانده است. او نتوانسته انتظارات را برآورده کند و اگر می‌بینید که پرسپولیس در 11 بازی فقط 11 گل زده به خاطر همین تاکتیک‌هاست.»
این پیشکسوت سرشناس اضافه کرد: «یک روز مهدی ترابی مهاجم است، هفته بعد مدافع چپ می‌شود و یک بازی دیگر او را هافبک راست می‌بینیم. محمد نادری یک روز هافبک دفاعی است، یک روز مدافع وسط و بعد هم وینگر می‌شود در حالی که خودش یک دفاع چپ تخصصی است. این وضعیت برای پرسپولیس اصلا خوب نیست. من نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی رخ بدهد، اما افت علیپور فقط به خاطر خودش نیست. تیم طوری بازی نمی‌کند که به گل برسد و این ایراد باید برطرف شود.»
پیوس در نهایت گفت: «به نظر من، باشگاه با فسخ قرارداد جونیور براندائو، می‌تواند روحیه علیپور را بالاببرد. از این به بعد، علیپور این احساس مسؤولیت را دارد که تنها بازیکن نجات بخش پرسپولیس است و باید به جای همه بازیکنان گل بزند. وقتی گفتند قرار است بازیکن خارجی بیاورند، روی روحیه علی تاثیر گذاشت، اما وقتی این بازیکن را فسخ کردند، طبیعتا باید علیپور را با روحیه بهتر و شرایط فنی بارزتری در زمین ببینیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها