کد خبر: ۱۲۳۹۶۵۷
مای دیاکو؛ دنیایی از طرح کاغذ دیواری حتی فراتر از یک شهر کاغذ دیواری

کاغذ دیواری و بویژه کاغذ دیواری سه بعدی یکی از محصولات نوین و تاثیر گذار در اجرای دکوراسیون داخلی است.

این محصول امروزه با مواد اولیه و طرح های مختلفی تولید می شود و شرکت ها و فروشگاه اینترنتی دیاکو آن را عرضه می کنند.

کاغذ دیواری بهترین پوشش و یکی از تاثیرگذار ترین عناصر برای ایجاد دکوراسیون داخلی مناسب و حرفه ای است. کاغذهای دیواری گاه به تنهایی و گاه به همراه دیگر عناصر تزیینی در اجرای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذهای دیواری امروزه از مواد اولیه مختلفی تهیه می شود و می توان آن را براساس جنس و موارد کاربرد آن، نوع طراحی و غیره به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی نمود. کاغذ دیواری و استفاده از آن امروزه به صورت گسترده در صنعت ساختمان سازی متداول شده، و بسیاری از سازندگان منازل تمایل دارند در دکوراسیون داخلی خود از این عنصر تاثیرگذار استفاده نمایند.

کاغذ دیواری محصولی است که تولید آن در سرتاسر دنیا رواج دارد و به همین دلیل می توان در بازار ایران انواع مختلف آن را مشاهده نمود. شرکت های مختلفی در ایران نیز در زمینه طراحی، تولید و واردات انواع کاغذهای دیواری فعالیت دارند.

انواع کاغذ دیواری و ویژگی های آن

کاغذ دیواری محصولی است که با مواد اولیه، طرح و کاربردهای مختلف تولید می شود. به همین دلایل می توان آن را از دیدگاه های مختلف تقسیم بندی نمود. اولین دسته بندی کاغذهای دیواری براساس مواد اولیه تولیدی است. کاغذ مهمترین و قدیمی ترین مواد اولیه ای است که برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرد، و امروزه هم همچنان کاربرد دارد. کاغذهای دیواری کاغذی براساس وزن کاغذ تولیدی دسته بندی کیفی می شوند. پارچه مواد اولیه دیگری است که در تولید کاغذهای دیواری استفاده می شود. به دلیل ویژگی های این جنس خاص، گاها کاغذهای دیواری عایق با استفاده از پارچه تولید می شوند. وینیل نیز مواد اولیه دیگری است که در ساخت کاغذ دیواری مورد استفاده قرار می گیرد، و ماده ای محکم و دارای قابلیت شست و شو است. کاغذ دیواری ها گاها نیز از جنس الیاف طبیعی تولید می شوند و مقاومت خوبی در برابر نفوذ و جذب آب دارند. الیاف پلاستیکی یا نساجی هم در ساخت کاغذ دیواری کاربرد دارند، و می توان این کاغذهای دیواری را با آب شست و شو داد. این الیاف گاها سلولزی و تجدید پذیر هستند. آلومینیوم های نازک نیز گاها در ساخت کاغذهای دیواری مورد استفاده قرار می گیرند، و همین دلیل باعث افزایش طول عمر این کاغذها می شود. کاغذهای دیواری در موارد خاص از مواد طبیعی تجدید پذیر نیز تولید می شوند. این کاغذها قیمت نسبتا بالایی دارند.

کاغذ دیواری را می توان براساس طرح و موارد کاربرد نیز تقسیم بندی نمود. برای مثال کاغذ دیواری اتاق کودک براساس روحیه کودکان طراحی می شود، و کاغذ دیواری پشت ال سی دی یا پذیرایی نیز براساس محیط و جایگاه این مکان طراحی می شود. امروزه با توجه به تولید تصاویر سه بعدی انواع کاغذ دیواری سه بعدی نیز توسط شرکت های مختلف تولید می شوند، و تقریبا می توان برای تمامی مراکز و کاربردها، از این نوع از کاغذهای دیواری استفاده نمود. همچنین در کنار این نوع کاغذ دیواری می توان به کاغذهای دیواری کلاسیک و طرح سنتی نیز اشاره نمود. این محصولات عمدتا برای استفاده در مکان های عمومی یا مکان های وابسته به طرح ها و مکان های سنتی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاغذ دیواری محصولی است که در ایران شرکت های مختلفی آن را عرضه می کنند، و فروشگاه اینترنتی دیاکو یکی از بهترین آنهاست.

کاغذ دیواری سه بعدی در فروشگاه اینترنتی دیاکو

کاغذ دیواری سه بعدی محصولی است که بیشترین فروش را در بین دیگر طرح های کاغذ دیواری دارد. این محصول عمدتا توسط شرکت های معتبر خارجی و چندین شرکت داخلی تولید می شود. در فروشگاه اینترنتی دیاکو می توان انواع کاغذ دیواری سه بعدی را برای مصارفی مثل استفاده در اتاق خواب کودک، اتاق پذیرایی، اتاق های کنفرانس و اداری و غیره مشاهده و خرید نمود. دیاکو یکی از بهترین شرکت های فعال حوزه کاغذ دیواری سه بعدی است و همواره می توان جدیدترین طرح های روز ایران و دنیا را در این فروشگاه حرفه ای کاغذ دیواری مشاهده نمود.

کاغذ دیواری های مختلف خصوصا کاغذ دیواری سه بعدی در فروشگاه اینترنتی دیاکو با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می شوند. برای آشنایی با محصولات این فروشگاه توصیه می شود به وب سایت فروشگاهی این شرکت مراجعه نمایید، و از طرح های مختلف و جدید این فروشگاه دیدن کنید.

پرفروش ترین کاغذ دیواری ها در فروشگاه اینترنتی دیاکو

کاغذ دیواری محصولی است که به صورت تخصصی در فروشگاه اینترنتی دیاکو عرضه می شود. این فروشگاه همواره جدیدترین و بهترین انواع این محصول را برای تمامی سلیقه ها و کاربردها در اختیار داشته و در معرض دید کاربران و مشتریان اینترنتی خود قرار می دهد. این فروشگاه تخصصی انواع کاغذهای دیواری را عرضه می کند. مواردی مثل کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری های کلاسیک، کاغذ دیواری های سنتی، کاغذ دیواری اتاق کودک و کاغذ دیواری پشت ال سی دی از جمله پرفروش ترین کاغذهای دیواری این فروشگاه اینترنتی هستند. به طور کلی انواع کاغذهای دیواری محصولی سلیقه ای هستند که با توجه به انتخاب و سلیقه شخصی باید نسبت به خرید آن اقدام نمود. توصیه می شود جهت آشنایی بیشتر با کاغذهای دیواری مختلف در فروشگاه اینترنتی دیاکو به این وب سایت فروشگاهی سر بزنید. و ضمن بررسی محصولات مختلف این فروشگاه طبق سلیقه و نیاز خود خرید نمایید.

خرید اقساطی کاغذ دیواری

کاغذ دیواری محصولی است که فروشگاه تخصصی دیاکو آن را با شرایط ویژه و اختصاصی برای مشتریان عرضه نموده است. به طور کلی فروش اقساطی ایده خلاقانه و نوینی بوده که فروشگاه اینترنتی دیاکو توانسته آن را ارائه داده و تمامی خریداران کاغذهای دیواری از سرتاسر ایران می توانند برای خرید اقساطی کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری پشت ال سی دی، کاغذ دیواری اتاق کودک و غیره به این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایند. دیاکو با ارائه این روش فوق العاده فروش، ضمن احترام به مشتریان، شرایط بسیار ایده آلی را برای خریداران فراهم نموده است. توصیه می شود برای اطلاع از جزییات فروش انواع کاغذهای دیواری به سایت رسمی این فروشگاه اینترنتی به آدرس اینترنتی www.mydiaco.com مراجعه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها