اوضاعی داریم آقا! اوضاعی! نمونه‌اش همین دوستان گروه جامعه که می‌خواهند عصرانه بدهند، ولی اعضای گروه فرهنگی را تحریم کرده‌اند که اگر سمت بساط عصرانه بیایید با شما همان خواهد شد که اسکندر مقدونی با تخت جمشید کرد و این قبیل تهدیدها! حالا از خست مضاعف دوستان بگذریم، حجم خشونتی که از لابلای واژه‌های این تصمیم بیرون می‌زند، فیوز هر منصفی را خواهد پراند، پراندنی! الغرض که سر به جَیب مراقبت فروده و پشت میز فرهنگی نشسته و ساکت و راه‌وار مشغول نگارش پشت صحنه شدیم باشد که خدا و خلق خدای را خشنود نموده باشیم و جماعتی را همراه آنچنان که افتد و دانید!
کد خبر: ۱۲۳۹۱۹۲

و اما بعد... ها... یک چیز را یادمان رفت! اجازه بدهید این را هم بگوییم تا نترکیده‌ایم! دیده شده که ستون پشت صحنه روز گذشته مرقوم شده در این صفحه در گروه‌های نامرتبط خبرنگاران دست به دست شده که ببینید جام‌جمی‌ها دارند چه می‌کنند و همدیگر را سوژه کرده‌اند و این قبیل لاطائلات! ناگفته بر ما پیداست که این قبیل هتاکی‌ها بیش از همه به نیت پایین کشاندن کرکره این ستون صورت می‎گیرد غافل از آن‌که نیروهای مولتی تسک گروه فرهنگ و هنر، چناری نیستند که بدین بادها بلرزند. تا باد چنین بادا!
و اما بعد... امروز سه گزارش و دو صفحه با نمک و بامزه داریم. اولی را زینب مرتضایی‌فرد در همین صفحه بسته. قضیه از این قرار است که نقاشی چند نفر از بچه‌های ایرانی در نمایشگاهی در سرزمین آفتاب تابان در ژاپن خوش درخشیده و دیده شده. مرتضایی‌فرد هم رفته سراغ این نقاشی‌ها تا ببیند چه هستند. دیده چقدر بامزه و بانمکند و همین هم باعث شد که سوژه امروز صفحه 9 فرهنگی را اختصاص بدهد به این بچه‌ها و نقاشی‌های‌ بانمک‌شان.
در ادامه گزارش‌های نمکین و خوشمزه، علی رستگار هم در صفحه 10 که صفحه سینما باشد رفته سراغ مقایسه گیشه‌ سینماها از ابتدای سال 98 تا همین الان تا ببیند کمدی‌ها و غیرکمدی‌ها و کودک و نوجوان‌ها چه وضعی دارند و در رقابت با هم در چه اوضاعی به سر می‌برند. به نتایج جالبی هم رسیده که خواندنش خالی از لطف نیست. ورق بزنید بروید صفحه 10.
در نهایت هم صابرخان محمدی که در جشنواره کتاب و رسانه، جایزه‌ای به هم زده و گویا قرار نیست شیرینی‌اش را به بچه‌های فرهنگی بدهد رفته سراغ شوخی‌هایی که مردم در این چند روز قطعی اینترنت با هم کرده بودند. اجمالا در جریان هستید که ملت همیشه در صحنه از هر فرصتی برای مزاح و لطیفه استفاده می‌کنند و از قضا قطعی یا اختلال اینترنت هم از این قاعده مستثنی نبود. خب چه سوژه‌ای بهتر از این؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها