افزایش 5 برابری ورود گردشگران چینی به اصفهان

از تیرماه امسال که چینی‌ها از گرفتن روادید برای ورود به ایران معاف شدند، انتظار می‌رفت که آمار گردشگران ورودی چینی به کشورمان بالا برود، چه این‌که لغو یک طرفه روادید برای چینی‌ها هم به همین منظور صورت گرفته بود.
کد خبر: ۱۲۳۸۶۲۱

حالا گویا آمار منتشره توسط معاونت گردشگری کشور و استان‌ها هم گواهی است بر این ادعا و هدف مورد نظر دولتی‌ها؛ یعنی جذب گردشگران چینی. یکی از این آمار توسط اداره میراث فرهنگی اصفهان منتشر شده و مدیرکل این اداره با اشاره به افزایش نسبی سفر گردشگران خارجی در سال جاری به اصفهان، از افزایش پنج برابری ورود گردشگران چینی به این استان از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ خبر داده است.
فریدون ا...‌یاری البته گفته که خودشان هم برای جذب گردشگر خارجی رویکرد جدیدی را در پیش گرفته‌اند و ادامه داده سیاست جدید ما در حوزه گردشگری یعنی شناسایی کشورهای جدید هدف گردشگری از یک‌سو و تلاش در راستای افزایش ماندگاری گردشگران در اصفهان از سال گذشته آغاز شد و در این راستا ارائه بسته‌های تبلیغاتی و شرکت فعال در نمایشگاه‌های گردشگری در کشورهایی همچون چین در اولویت قرار گرفت، به همین دلیل افزایش ورود گردشگران چینی به استان اصفهان نتایج چنین اقداماتی است، به گونه‌ای که ورود گردشگران این کشور به استان اصفهان در دو سال اخیر از رشد مناسبی برخوردار بوده است. وی تصریح کرد: با اجرای سیاست‌های جدید ورود گسترده گردشگران چینی به اصفهان از سال گذشته آغاز شد به گونه‌ای که در سال گذشته 1700 گردشگر چینی با سفر به اصفهان از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر تاریخی بازدید کردند و این در حالی است که ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، با رشد پنج برابری شاهد ورود بیش از ده هزار گردشگر چینی به اصفهان بوده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها