با قتل مرد 71 ساله ای که تنها زندگی می کرده است ، مقادیر قابل توجهی پول از منزل وی کشف و تحقیقات برای رازگشایی این جنایت آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۲۹

به گزارش جام جم ، مردی که نسبت به غیبت پدر همسر خود نگران شده بود ، پس از مراجعه به محل سکونت وی و ورود به خانه اش ، با مشاهده جسد او، هراسان موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110گزارش کرد و با عزیمت ماموران کلانتری 111هفت چنار به محل ، موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران گزارش شد.
با حضور بازپرس هنرمند در محل مشخص شد ، مقتول مرد 71ساله ای به نام علی اصغر خنجری است که از 18سال پیش ، تنها در این محل زندگی می کرده است. با بررسی درباره حادثه معلوم شد، مرد 71ساله از پشت سر با اصابت جسمی سخت به سرش به قتل رسیده است.
بازپرس هنرمند در ارتباط با این جنایت به خبرنگار ما گفت: ساعت 2بامداد روز گذشته وقتی موضوع از طریق کلانتری 111اطلاع داده شد، پس از حضور در یک منزل مسکونی که در یک ساختمان 5طبقه در خیابان حسام السلطنه قرار داشت ، با جسد مرد 71ساله ای روبه رو شدیم که نشان می داد از سوی عامل یا عاملان جنایت غافلگیر شده و سپس به قتل رسیده است.
بازپرس ویژه قتل تهران افزود: با جستجو در اتاق های خانه مقادیر قابل توجهی پول و سکه کشف شد و وجود این میزان پول در خانه ، این فرضیه را برای ما ایجاد کرده که مرد 71ساله به انگیزه انتقام به قتل رسیده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها