شک نوعروس راز باند سرقت را فاش کرد

انتقام عجیب از مـــــردان هوســــــــران

شک نوعروس به رفتارهای شوهرش، پرده از راز فعالیت مجرمانه باند عمه فرح برداشت. زن تبهکار برای انتقام از مردان هوسران، آنها را معتاد می‌کرد.
کد خبر: ۱۲۳۸۰۰۹

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته، نوعروس 26 ساله‌ای با حضور در پلیس آگاهی تهران با شکایت از شوهرش گفت: شوهرم کارمند بود، اما مدتی است که گل و شیشه مصرف می‌کند. چند بار از کمپ بیرون آمد و دوباره مصرف مواد را شروع کرد. شب‌ها دیر به خانه می‌آمد و علت دیرآمدنش را با بهانه‌های واهی اعلام می‌کرد. او ساعت‌ها تلفنی حرف می‌زد و سرش مدام در کانال‌های تلگرامی بود، مشکوک شدم که نکند درحال خیانت به من است. یک روز که به حمام رفت، تلفنش را بررسی کردم، حدسم به یقین تبدیل شد. او تلگرامی با زنی در ارتباط عاشقانه بود. آن زن در پیام‌های تلگرامی از او خواسته بود که چند ضبط و پنل خودرو را در محله‌های تهران سرقت کند و برایش بیاورد که همان موقع پی بردم که علت دیر‌آمدنش گرفتارشدن او در کار خلاف بوده است. من از شوهرم و آن زن شکایت دارم.
ماموران در بازبینی گوشی تلفن همراه شوهر شاکی پی‌بردند ماجرا درست بوده و شوهر این زن سارق است که این مرد با دستور قضایی بازداشت شد.
مرد 27 ساله در تحقیقات با اعتراف به عضویت در باند تبهکاری عمه فرح در اظهاراتش گفت: مدتی پیش با فرح ـ که زنی حدود 45 ساله بود ـ در اینستاگرام آشنا شده و در پی ملاقات‌هایمان به او علاقه‌مند و به خانه‌اش در جنوب تهران رفته و در خانه او معتاد شدم و گل و شیشه مصرف می‌کردم. من به خاطر وابستگی‌ام به او هر چه می‌گفت و می‌خواست انجام می‌دادم و با دستور او برایش سرقت انجام می‌دادم. با چند عضو باند گروه او همراه شدم و بعد از آموزش سرقت، دزدی لوازم خودرو را انجام می‌دادم.
با اعتراف وی، عمه فرح که متواری بود، دو روز پیش همراه سه عضو باندش در خانه‌ای در جنوب تهران، بازداشت شد. در بازرسی از آنجا بخشی از اموال دزدی کشف شد و آنها به جرایم‌شان اعتراف کردند.
عمه فرح سرکرده باند در تحقیقات پلیسی گفت: 15‌سال پیش با مردی عاشقانه ازدواج کردم، اما او پنج سال پیش دل در گرو زنی داد و به من خیانت کرد. او مرا گرفتار شیشه کرده و بعد از طلاقم متواری شد. بعد از این ماجرا از مردها متنفر شدم و تصمیم به انتقام از مردان هوسران گرفتم و با طرح دوستی با مردان متأهل فریبشان داده و از آنها پول می‌گرفتم و متواری می‌شدم.
وی افزود: در ادامه تصمیم گرفتم دامنه انتقامم را بیشتر کنم. با مردان جوان در اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی آشنا شدم و ارتباط دوستانه با آنها برقرار می‌کردم. در ادامه به خانه‌ام که پاتوق بود، دعوتشان می‌کردم و کم‌کم این مردان جوان را با شیشه و گل معتاد می‌کردم. چون خودم در کار خرید و فروش مال دزدی بودم این قربانیان را مجبور می‌کردم برای تامین هزینه اعتیادشان و این‌که اجازه دهم در خانه‌ام مواد بکشند، برای من لوازم داخل خودرو و گوشی سرقت کنند.
اعضای این باند در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم‌شان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها