محمدصادق باطنی، مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی وابسته به بسیج سازمان صدا و سیما در گفتوگو با مهر درباره «باشگاه هنر و رسانه نوجوان» که به عنوان زیرمجموعه این مجتمع در حال فعالیت است و نوجوانان نقش پررنگی در آن دارند، بیان کرد: باشگاه هنر و رسانه نوجوان دوم شهریور امسال تاسیس شد و تلاش ما این است که مهارتهای مختلف شرکتکنندگان این مرکز را از طریق آموزشها و رویدادهایی که داریم، شناسایی کنیم تا بتوانیم با برنامههای مختلف تولیدی آنها را به فضای حرفهای و تخصصی نزدیک کنیم.
وی درباره ورود شرکتکنندگان این باشگاه به صداوسیما بیان کرد: ما مسیر نزدیک شدن این افراد به صداوسیما را تسهیل میکنیم چون مهمترین مرجعی که در کشور در فضای رسانهای فعالیت میکند صداوسیماست. مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی با اشاره به اینکه باشگاه هنر و رسانه نوجوان دهم آبان فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: اکنون در حال نگارش فیلمنامه یک مینی سریال هستیم، برخی از بچهها نیز پیشنهاداتی برای حضور در برنامه «عصر جدید» داشتند.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته