کلاهبرداری 20 میلیاردی در کانال هواداران بنز

مرد کلاهبردار که با شناسایی طعمه‌هایش در کانال هواداران بنز از آنها 20 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۳۶۶۷۲

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل مهر امسال تعدادی از شهروندان به پلیس مراجعه و از فردی به جرم کلاهبرداری و فروش مال غیر، شکایت کردند. مالباختگان در اظهارات مشابهی بیان کردند؛ متهم با استفاده از کانال تلگرامی هواداران بنز، کسب و کار خود را تبلیغ می‌کرد و به بهانه خرید قطعات خودروهای بنز و بی‌ام‌و از کشورهای حوزه خلیج‌فارس و گرجستان بیش از 20 میلیارد تومان از آنان دریافت کرده و در مواردی حتی خودروهای امانی مالباختگان را فروخته است.
در ادامه کارآگاهان موفق شدند، مخفیگاه متهم را در شهر پرند شناسایی و پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی، وی را با دستور قضایی دستگیر کنند. متهم 38 ساله که متاهل و دیپلمه است، در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد و گفت سابقه‌دار بوده و تاکنون دو بار به زندان رفته و به همین دلیل با نام جعلی به بهانه خرید و فروش خودرو و قطعات یدکی از مالباختگان کلاهبرداری می‌کرده است.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: تاکنون 15 نفر از مالباختگان، متهم را شناسایی کرده‌اند و وی با دستور قضایی برای تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها