پلیس در حال رازگشایی از مرگ مشکوک دختر و پسر نوجوانی است که بعداز مصرف ماده مخدر گل در پی سقوط مرگبار در ولنجک و یوسف‌آباد به زندگی خود پایان داده‌اند.
کد خبر: ۱۲۳۶۲۸۵

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 17 و 30 دقیقه شانزدهم آبان امسال یکی از ماموران کلانتری ولنجک در تماس با ساسان غلامی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از سقوط مرگبار دختر 17 ساله‌ای از ساختمانی در ولنجک خبر داد. با دستور بازپرس جنایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. آنها با حضور در آنجا و بررسی‌های اولیه متوجه شدند که دختر نوجوان از طبقه پنجم ساختمان پایین افتاده و به دلیل شدت صدمات فوت شده است. همزمان با مرگ مشکوک او جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد. بازپرس جنایی از ماموران خواست برای رازگشایی از مرگ این دختر نوجوان از والدین او تحقیق کنند. مادر دختر فوت‌شده در جریان تحقیقات پلیسی گفت: زمانی که به خانه آمدیم از طریق همسایه‌ها متوجه شدیم پسر 18 ساله همراه دخترمان در خانه بوده و پیش از بازگشت من و دیگر اعضای خانواده پسر ناشناس خانه را ترک کرده و ساعاتی بعد از رفتن وی، آنها صدای سقوط شنیده‌ و بعد با جسد دخترم رو‌به‌رو شدند.
در جریان تحقیقات پلیسی و بررسی از خانه دختر فوت‌شده، ماموران شواهدی به دست آوردند که نشان می‌داد، او همراه همان پسر 18 ساله‌ای که مهمانش بوده ماده مخدر گل مصرف کرده‌‌اند. با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در حالی که پلیس در حال تحقیق برای رازگشایی از ماجرای مرگ این دختر نوجوان و یافتن پسر 18 ساله بود، دو ساعت بعد بازپرس پرونده در جریان مرگ پسر 18 ساله‌ای قرار گرفت که خودش را از طبقه چهارم محل زندگی‌اش در یکی از کوچه‌های محله یوسف‌آباد تهران به پایین انداخته و فوت کرده بود. با دستور قضایی تحقیقات روی این پرونده متمرکز شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد این پسر 18 ساله در نبود خانواده‌اش این سقوط مرگبار را داشته و با توجه به مرگ مشکوک او ماموران به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که مشخص شد، این پسر هم بعد از مصرف ماده مخدر گل چنین حادثه تلخی برایش رخ داده است. پرونده ای در رابطه با مرگ مشکوک این پسر و دختر نوجوان در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد. با توجه به این که شیوه مرگ هر دو نفر بعد از مصرف ماده مخدر گل بود، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات درباره مرگ این دو نوجوان را آغاز کردند تا این‌که مشخص شود چرا آن دو گرفتار چنین مرگ تلخی شده‌اند و آیا پسر فوت‌شده همان پسر مورد علاقه دختر 17 ساله فوت‌شده بوده که در روز حادثه با وی بوده یا نه؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها