دو مرد که زنی میانسال را به طمع بالا کشیدن 180 میلیون تومان از حساب بانکی‌اش به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری یک استان تهران، جنایت را گردن یکدیگر انداختند.
کد خبر: ۱۲۳۵۵۸۰

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اواسط سال 92 رسیدگی به پرونده قتل سهیلا با پیدا شدن جسدش در پارک کوهسار منطقه کن آغاز شد.بررسی‌ها حاکی از آن بود که روز بعد از قتل مبلغ 180 میلیون تومان از حساب بانکی سهیلا از طریق کلاهبرداری اینترنتی برداشت شده است. همچنین بررسی تماس‌های مقتول 48 ساله نشان می‌داد که او در آخرین ساعت‌های حیاتش تماس‌هایی با پسری 20 ساله به نام فرزاد داشته است.بنابر این فرزاد به‌عنوان اولین مظنون پرونده دستگیر شد و به قتل سهیلا اعتراف کرد و گفت با همدستی دوستش ناصر نقشه قتل سهیلا را کشیده بودند تا بتوانند حساب او را خالی کنند. به همین منظور روز حادثه او را به پارک کشانده و با همدستی همدیگر خفه‌اش کردند.
متهمان روز گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفتند.در ابتدای جلسه رسیدگی، فرزندان سهیلا که همگی مقیم سوئیس هستند، تقاضای قصاص قاتل مادرشان را کردند. مادر سهیلا یکی از اولیای دم است که به‌دلیل اقامت در آمریکا و ناتوانی برای حاضر شدن در دادگاه، معاون اول قوه به نیابت از او از دادگاه تقاضای دیه متهم را کرده است.
متهم در دفاع از خود در برابر اتهام مشارکت در قتل گفت: «از چند وقت قبل با سهیلا دوست شده بودم. او به من اعتماد داشت و کارت بانکی‌اش را می‌داد تا برایش خرید کنم. همان وقت بود که از موجودی حسابش مطلع و وسوسه شدم حسابش را خالی کنم. روز حادثه با او در پارک قرار گذاشتم.از قبل موضوع را به ناصر گفته بودم. ناصر سهیلا را خفه کرد و بعد من را صدا زد. من سرقت از سهیلا را قبول دارم اما قتل او کار ناصر بود.»
ناصر هم در دفاع از خود گفت: «فرزاد به من پیشنهاد سرقت از سهیلا را داد و من که برای عمل جراحی فرزند معلولم پول لازم داشتم، قبول کردم سرقت کنیم.اما روز حادثه خود فرزاد دستش را روی گلوی سهیلا فشار داد و او را به قتل رساند.»
دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهمان ختم جلسه دادرسی را اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها