دوربرگردان غیرهمسطح بلوار آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی در مراسمی با حضور مسؤولان، 35روز زودتر از زمان‌بندی در نظرگرفته شده، افتتاح شد.
کد خبر: ۱۲۳۵۵۱۵

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، تمامی مراحل اجرایی این دوربرگردان با مصالح و محصولات تولید داخل انجام شده است.
دوربرگردان غیر‌همسطح بلوار آیت‌ا... هاشمی دارای 500 متر طول و سومین دوربرگردان از مجموعه هشت دوربرگردان بلوار آزادی است که با هزینه 18 میلیارد تومان احداث شده است.
خلیل‌ا... کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در مراسم افتتاح دوربرگردان غیرهمسطح آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی که با حضور محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد، احمد یزدان پناه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی و جمعی از اعضای شورای شهر و معاونان شهردار برگزار شد، از افتتاح ایستگاه الندشت و کوهسنگی خط 2 قطار شهری و طرح بزرگراه خاقانی تا پایان ماه خبر داد و گفت: 235روز پیش عملیات اجرای طرح دوربرگردان غیرهمسطح آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی با روشن شدن تابلو روزشمار270 روزه آغاز شد که خوشبختانه 35 روز زودتر از موعد مقرر شاهد بهره‌برداری از این دوربرگردان هستیم. وی تصریح کرد: جدا از این‌که این دوربرگردان، حجم ترافیک را از بلوار آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی به خیابان دانش و توس هدایت می‌کند، با احداث و بهره‌برداری از تقاطع چندسطحی آزادگان در میدان نمایشگاه، بخشی از تقاضای سفر مشهد ــ چناران از مسیر قوچان را نیز پاسخگویی خواهد کرد.
کاظمی با بیان این‌که شهردار مشهد روی افتتاح طرح‌ها به صورت کامل تاکید ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: با توجه به این موضوع، تقاطع با اجرای کند‌روها، نور‌پردازی و فضای سبز 7/1 هکتاری به بهره‌برداری رسید، درحالی که پیش از این، تقاطع‌ها و دوربرگردان‌های غیر‌همسطح بدون نورپردازی و فضای سبز به بهره‌برداری می‌رسیدند.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به این‌که دوربرگردان غیر‌همسطح بلوار آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی با هزینه 18میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: از این مبلغ 800میلیون تومان هزینه نورپردازی و یک میلیارد و 200میلیون تومان نیز هزینه اجرای فضای سبز آن شده است. کاظمی ادامه داد: در کنار بهره‌برداری از دوربرگردان بلوار آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی، پروژه بزرگراه خاقانی و ایستگاه‌های الندشت و کوهسنگی نیز در آبان‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید. در ادامه مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد نیز در ادامه با بیان این‌که اجرای پروژه‌ها در زمان‌بندی مقرر یکی از دغدغه‌های همیشگی ماست، اظهار کرد: خوشبختانه امروز، پروژه دوربرگردان بلوار آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی 35روز زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسید که جای قدردانی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها