چندی قبل علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای اعلام کرد بعد از جام جهانی برزیل قصد نداشت کارلوس کی‌روش را حفظ کند، ولی مسؤولان بالادستی به او گفتند این مربی باید در تیم‌ملی بماند.
کد خبر: ۱۲۳۴۶۴۰

محمد عباسی، وزیر وقت ورزش در آن زمان تایید می‌کند او بوده که به کفاشیان گفته کارلوس کی‌روش به کارش در تیم ملی ادامه دهد. وی روز گذشته در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما حاضر شد و در پاسخ به این سوال گفت: بله، در آن زمان من گفتم کی‌روش بماند ولی دستوری نبود و هیچ‌وقت به کفاشیان دستور نمی‌دادم. آن زمان نظر من این بود که ما باید نتایج و میوه ارزشمند پیروزی‌هایمان را داشته باشیم. شاید همین سیاست بود که ما برای اولین بار حتی به عنوان سرگروه هم وارد جام جهانی شدیم. او درباره قهر کفاشیان و کی‌روش در جام جهانی برزیل هم گفت: زیاد وارد مسائل قهر و اینها در جام جهانی نشدم و سعی می‌کردم در جلسات کی‌روش و کفاشیان مسائل را حفظ کنم و به ثبات برسیم. کی‌روش هم مربی‌ای بود که می‌توانست ما را به سرانجام برساند. جواب هم گرفتیم. ما افکار عمومی را هم کنترل می‌کردیم و آنها هم مدافع همین رویه بودند.
دیروز علی کفاشیان در واکنش به اظهارات عباسی به خبرنگار جام‌جم گفت: بله آقای عباسی حامی کارلوس کی‌روش بود. حتی گفتند بخشی از دستمزد او را هم می‌دهند. آن زمان کی‌روش از تیم ملی خداحافظی کرده بود ولی رایزنی کردیم و دوباره او را بازگرداندیم و قرارداد جدیدی با ایران امضا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها