حتی در شبی هم که پرتغال ببازد، کریس رونالدو می‌تواند یک رکورد بی‌نظیر به نام خودش ثبت کند. او تنها گل پرتغال مقابل اوکراین را به ثمر رساند تا تعداد تمام گل‌هایش را به عدد 700 برساند.
کد خبر: ۱۲۳۳۷۱۶

به گزارش استاندارد، رونالدو به همراه تیم ملی و چهار تیم باشگاهی دیگر ۷۰۰ گل را به ثمر رساند. او در ۹۵ بازی با پرتغال ۱۶۲ بار گلزنی کرد و برای اسپورتینگ لیسبون در ۳۱ بازی پنج گل به ثمر رساند. پس از ۲۹۲ دیدار ۱۱۸ بار دروازه حریفان منچستریونایتد را باز کرد. ستاره پرتغالی در رئال مادرید به دوران اوج خود رسید و در ۴۳۸ بازی ۴۸۰ گل به ثمر رساند. مهاجم یوونتوس پس از ۵۱ بازی برای این تیم ۳۲ بار گلزنی کرد. او در مجموع میانگین 72/0 گل در هر بازی را به ثبت رساند. به دنبال این موفقیت مهم، هواداران ستاره پرتغالی در رسانه‌های اجتماعی به او لقب CR700 دادند.
ستاره پرتغالی بعد رسیدن به این رکورد بی‌نظیر با اشاره به دستاورد جدید خودش گفت: چند رکورد دارم؟ نمی‌دانم! باید از این لحظات لذت ببرم و از کسانی که کمک کردند به این میزان برسم، تشکر کنم. رکوردها خود به خود از راه می‌رسند؛ من به دنبال آنها نیستم بلکه آنها دنبال من می‌دوند! واقعا بدون هیچ وسواس فکری، چنین اتفاقاتی برایم رخ می‌دهد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها