پسر و عروس مظنونان قتل زن سالخورده

مرگ مشکوک زنی در خانه‌اش در غرب تهران پای پسر و عروسش را به این پرونده جنایی بازکرد.
کد خبر: ۱۲۳۳۴۸۰

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته زن جوانی با حضوردر شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی از قتل مادر 75 ساله شان به خاطر سرقت سکه‌های طلایش خبر داد . وی در جریان تحقیقات پلیسی گفت:مادرم در آپارتمان طبقه چهارم خانه‌ای در شهرزیبا زندگی می‌کردو نوبتی بچه‌ها برای سرکشی،نزدش می‌رفتند.صبح بیست و پنجم خرداد امسال به خانه اش رفتم و با کلید یدک در آپارتمان را بازکرده و وارد شدم که جسدش را دیدم. پلیس، اورژانس و خواهرو برادرانم را تلفنی خبرکردم. امدادگران آمدندو گفتند او ساعات‌ها فوت شده و به درستی نمی‌توانند علت مرگ مادرم را بگویند.
وی افزود: در این مدت رفتارهای برادر میانسال‌مان و همسر او عجیب و غریب شده بود. حتی به ما نگفتندبرای آخرین بار، مادرم را دیده‌اند یا نه. چند هفته پیش هنگام جمع آوری وسایل مادرم پی بردم کیفی که او سکه‌های طلایش را نگهداری می‌کرده سرقت شده است.از اعضای خانواده پرس و جو کردم که کسی از آن کیف خبر نداشت. بعد از مدتی نظریه پزشکی قانونی را پیگیری کردم که معلوم شد مرگ مادرم مشکوک بوده و احتمال قتل او وجود دارد. من وبقیه اعضای خانواده مان از برادر میانسالمان و همسر او به اتهام قتل عمد شکایت داریم.
دو روز پیش زوج میانسال بازداشت شدند.مرد مظنون که پسر زن فوت شده بود در جریان تحقیقات پلیسی گفت: مادرم بیماری ریوی و قلبی داشت . آن شب بعداز خوردن شام خانه‌اش را ترک کردیم و روز بعد در تماس تلفنی خواهرم متوجه مرگ مادرمان شدیم. ما او را نکشتیم، مادرم سکته قلبی کرده است. از ماجرای کیف حاوی سکه‌های طلا نیز بی‌خبریم.
این در حالی بود که عروس خانواده نیز منکر قتل مادرشوهرش و سرقت سکه های طلای او شد .
این زوج میانسال در بازداشت به سر می‌برندو تحقیقات پلیسی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها