پروین: خیالم از انصاری‌فرد راحت است

آقا کـالدرون؛ هواداران ناراضی‌اند!

علی پروین سال‌ها از سرمربی و بازیکن گرفته تا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بوده و با تمام ریزه‌کاری‌های فعالیت در این باشگاه آشناست. او به واسطه مدت‌ها کار مستمر در پرسپولیس و جام‌هایی که با این تیم به‌دست آورده، شرایط بازی‌ها و حساسیت‌های روی سکوها را درک می‌کند.
کد خبر: ۱۲۳۳۲۱۰

از این رو در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم معتقد است گابریل کالدرون نباید بیش از این زمان را از دست بدهد.
با او برای دقایقی به صحبت پرداختیم؛ پروین در این خصوص گفت: «وقتی برانکو از پرسپولیس رفت مسؤولان باشگاه سراغ چند مربی خارجی رفتند. یادم هست که حتی می‌خواستند مربی ایتالیایی بیاورند، اما در نهایت رسیدند به همین آقای گابریل کالدرون. آنها گفتند کالدرون کارنامه دارد، در کشورهای خلیج فارس کار کرده و کلی قهرمانی به دست آورده است. به همین علت همه به او اعتماد کردند. انصافا کالدرون مربی باتجربه و خوبی است. ما چند بار با هم دیدار داشتیم و حرف زدیم. آنجا بود که متوجه شدم کالدرون می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.»
پروین اضافه کرد: «با این حال کالدرون نباید زمان را از دست بدهد. ما هم می‌گوییم او مربی خوبی است و البته نتایج بدی هم نگرفته ولی هواداران ناراضی هستند و باید هر چه زودتر کاری کند تا پرسپولیس را به شرایط عادی برگرداند. من هیچ وقت دست از حمایت کالدرون و هر کسی که در پرسپولیس فعالیت می‌کند، نمی‌کشم و هنوز هم می‌گویم به کار کالدرون ایمان دارم. او تازه آمده و نیاز به زمان دارد ولی امیدوارم خودش هم این زمان را از دست ندهد. بالاخره همه می‌دانیم که هر بازی یک فرصت است و پرسپولیس دیگر نمی‌تواند امتیازی از دست بدهد. ببینید تیم‌های دیگر چطور دارند امتیاز می‌گیرند. فقط شش هفته از بازی‌های لیگ گذشته و پرسپولیس سه‌بار شکست خورده است. البته من مطمئن هستم با این بازیکنانی که پرسپولیس دارد، در باقی بازی‌ها از این رو به آن رو می‌شود ولی همان‌طور که گفتم در شرایط فعلی فقط باید حواس همه به زمان باشد که مبادا بیش از این تیم آسیبی ببیند.»
پروین با اشاره به حضور محمد حسن انصاری فرد در کادر مدیریتی پرسپولیس گفت: «حضور انصاری‌فرد در باشگاه خیالم را راحت می‌کند. بالاخره محمدحسن شاگرد خودم بوده و من هم کاملاً او را می‌شناسم و می‌دانم برای کمک به پرسپولیس آمده است. او برنامه‌های زیادی دارد. حتی می‌خواهم بگویم ای کاش زودتر هم می‌آمد، ولی حالا هم دیر نشده و می‌تواند کارهای بزرگ انجام بدهد. انصاری‌فرد چهره‌ای پرسپولیسی است و باید مورد حمایت قرار بگیرد. همه دوست دارند پرسپولیس با مدیریت انصاری‌فرد نتیجه بگیرد. بازیکنان هم باید ان‌شاءا... با توان بیشتر و تمرکز بیشتری به زمین بروند چون همان‌طور که گفتم پرسپولیس دیگر زمانی ندارد که بخواهد امتیاز از دست بدهد.
از این به بعد فقط بچه‌ها به برد فکر کنند و دنبال حواشی یا اتفاقات گذشته نباشند.»
چهره نامدار فوتبال ایران در نهایت درخصوص فهرست بازیکنان پرسپولیس هم این طور واکنش نشان داد: «تیم پرسپولیس برای قهرمانی هیچ کم و کسری ندارد. در همه پست‌ها بازیکنان و مهره‌های فوق العاده‌ای در این تیم بازی می‌کنند. البته چند مصدومیت و محرومیت هم به ضرر پرسپولیس شد ولی به هر حال این تیم پرسپولیس است که میلیون‌ها هوادار دارد و مردم چشم‌شان به نتایج این تیم است. همه دوست دارند پرسپولیس بازی‌هایش را ببرد و نتیجه بگیرد. به همین علت فکر می‌کنم این تیم با وجود کم و کاستی‌هایی که دارد، باید موفق شود. بحث بازیکنان خارجی هم مطرح شده که باید بگویم بعضی از آنها چندان به درد تیم نمی‌خورند، اما چاره‌ای نیست؛ باید همه در کنار هم پیش برویم. ما و سایر پیشکسوتان که در جبهه پشت سر تیم هستیم، وظیفه حمایت داریم. حتماً همه حمایت می‌کنیم و بازیکنان و مربیان هم ان‌شاءا... بیشتر تلاش کنند تا پرسپولیس دیگر امتیاز از دست ندهد.

کاوه علی اسماعیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها