بازدید رایگان از موزه‌های هرمزگان در روز جهانی کودک

فردا روز جهانی کودک است و خیلی از نهادها در حال ارائه تسهیلات ویژه به کودکان برای این روز هستند، از جمله اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان که تصمیم گرفته بازدید از موزه‌های تحت پوشش را در این روز برای کودکان تا 12 سال رایگان کند. البته این کودکان می‌توانند همراه والدین خود از موزه‌ها بازدید کنند. ساعت بازدید هم از 9 الی 13 و 15 الی 19 اعلام شده. خبری که ما از قول رضا برومند، مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان برایتان نقل می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۳۱۹۴۵

توسعه گردشگری دریایی
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان البته خبر خوب دیگری هم دارد و آن توسعه گردشگری دریایی در این استان است که به گفته وی به مرحله اجرا رسیده. برومند با اشاره به این نکته که برنامه توسعه گردشگری دریایی از مهر سال گذشته شروع شده، می‌گوید: در این راستا اسکله گردشگری در جبهه شرقی بندر شهید حقانی ایجاد شده و تجهیز کشتی‌های گردشگری، سامان‌دهی سواحل، تعیین و تصویب پهنه‌های گردشگری، ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در جزایر، توسعه بومگردی‌ها در جزایر، برگزاری همایش گردشگری دریایی در دی‌ماه سال جاری و برگزاری جشنواره غذاهای دریایی در اسفند از جمله برنامه‌های گردشگری دریایی استان هرمزگان است.
به گفته این مسؤول علاوه بر اینها بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری دریایی و به‌خصوص گردشگری در سواحل مکران تدوین و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گرفته است./ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها