امروز جمهوری اسلامی به قدرت بزرگ و بلامنازع تبدیل شده است

دکتر علی‌عسکری آخرین نفری بود که پشت میکروفن قرار گرفت و ضمن ادای احترام به شهدای رسانه بیان کرد: در ایام محرم و در آستانه ایام اربعین هستیم باید پیرو حضرت زینب(س) روایتگر این حرکت باشیم.
کد خبر: ۱۲۳۱۸۷۹

همه روایتگران ما باید هنرمندانه روایت کنند. سرعت، دقت و کیفیت را باید به‌صورت هنرمندانه ترکیب کنیم و اخبار را به گونه‌ای بیان کنیم که کیفیت فدای سرعت نشود. ما باید در این جنگ رسانه‌ای بزرگ ابتدا ابعاد جنگ را درک کنیم و بعد بتوانیم به‌خوبی عمل کنیم.
نکته قابل توجه این است که ما در این جنگ رسانه‌ای بزرگ باید درک درستی از جنگ داشته باشیم و برای بیان حقیقت به خوبی عمل کنیم. تکثر رسانه‌ها و حجم رسانه‌ها باعث کاهش یافتن مرجعیت رسانه‌ای‌ما می‌شود که برای آن برنامه‌ریزی هم شده است‌. باید تلاش کنیم مرجعیت رسانه‌ای شبکه‌های برون‌مرزی خود را حفظ کنیم. مرجعیت براساس شاخص‌سازی اتفاق می‌افتد. برنامه‌های شاخص خود را باید در همه شبکه‌ها حفظ کنیم. باید این موضوع به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد.
وی سپس خطاب به خبرنگاران و مدیران معاونت برون‌مرزی تاکید کرد: شما و ما روایتگر واقعیت‌ها هستیم. از ظلم‌ها و جفاها باید بگوییم. مزاحمت‌هایی را که برای دفاتر و تبادلات وجوه ما می‌شود، باید روایت کنیم. هجمه‌های رسانه‌ای دشمن را باید تبیین و روایت کنیم. در عین حال باید حماسه و قهرمانی‌های جریان مقاومت را برای دنیا روایت کنیم. افول‌جبهه مقابل را هم باید روایت کنیم. امروز آمریکا در حال افول و فروپاشی است. شاهد قفل شدن سیاست‌های دشمن در منطقه هستیم و این نقطه بسیار مهمی است. تکلیف آمریکا که مشخص است اما تعجب‌آور است که امروز اروپایی‌ها هم دنباله رو آمریکا شده‌اند. امروز جمهوری اسلامی به قدرت بزرگ و بلامنازع تبدیل شده و ماموریت رسانه‌ای ما تبیین این موقعیت است. رئیس رسانه ملی با اشاره به نقل قولی از رئیس جمهور درباره قدرت ایران در مجامع بین‌المللی گفت: شاهد بودیم که رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال عکس یادگاری بود و رئیس‌جمهور ما با اقتدار این درخواست را رد کرد. این قدرت ایران است. همان‌طور که رهبری تاکید کردند امروز ما رئیس‌جمهور آمریکا را در حد تبادل پیام هم نمی‌دانیم.
در پایان مراسم نیز از خبرنگاران شبکه‌های برون مرزی در حضور دکتر علی‌عسکری، دکتر جبلی و سردار سلامی تقدیر شد.
گرچه در این میان برخی از این خبرنگاران به دلایلی نتوانسته بودند از کشور خود خارج شده و در مراسم حضور پیدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها