برای معاون یکی از مدارس پسرانه بابلسر به‌خاطر سیلی زدن به گوش پسر دانش‌آموز، پرونده انضباطی تشکیل شد.
کد خبر: ۱۲۳۱۶۳۷

همه چیز از یک فیلم شروع شد. فیلمی که از پشت‌بام خانه‌ای در نزدیکی یکی از مدارس بابلسر گرفته شده بود. در این فیلم، ناظم پسر دانش‌آموزی را از صف بیرون می‌کشد و سیلی محکمی به صورت او می‌زند. تهیه‌کنندگان این فیلم کوتاه مدعی شده‌اند معاون مدرسه به‌دلیل نپوشیدن لباس فرم، دانش‌آموز را مورد تنبیه بدنی قرار داده است.
این فیلم خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد و آموزش و پرورش مجبور به توضیح درباره آن شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر در گفت‌وگو با ایرنا با تایید این ماجرا اظهار کرد: این حادثه در یکی از مدارس پسرانه مقطع متوسطه اول در بابلسر اتفاق افتاده است.
احمدرضا مهاجری‌نژاد با تکذیب ادعای مطرح شده درباره علت تنبیه بدنی دانش‌آموز، توضیح داد: دلیل تنبیه نپوشیدن لباس فرم نبوده بلکه مشکل انضباطی بوده است.
وی با محکوم کردن این رفتار معاون مدرسه، تاکید کرد: به هر دلیل و هر بهانه‌ای و حتی بدترین مشکل انضباطی دانش‌آموز، نمی‌تواند دلیل و بهانه‌ای برای تنبیه بدنی او توسط مدیر، معاون یا حتی معلم باشد.
مهاجری‌نژاد با بیان این‌که معاون مذکور و والدین دانش‌آموز با یکدیگر رفت و‌آمد خانوادگی داشتند و هیچ شکایتی از سوی والدین انجام نشده است، افزود: اما این رفتار خلاف مقررات و بینش وزارت آموزش و پرورش بوده و باید از تکرار آن به صورت جدی جلوگیری شود و به همین علت پرونده انضباطی برای معاون خاطی تشکیل شده و اکنون در حال بررسی نوع برخورد با وی هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها