علیرضا افخمی، از کارگردانانی است که فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی را در کارنامه کاری خود دارد و در تلویزیون به مجموعه‌های ماورایی‌اش معروف است. «او یک فرشته بود» جزو اولین سریال‌های این سبکی او بود و بعد هم مجموعه‌های «پنجمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت»، کارهایی هستند که یک سر آنها به دنیای نادیدنی‌ها برمی گشت و پخش آنها به‌خصوص پنج کیلومتر تا بهشت با حواشی زیادی همراه بود.
کد خبر: ۱۲۳۱۴۱۷

در کنار اینها سریال «پرستاران» هم جزو دیگر فعالیت‌های تلویزیونی اوست که با وجود نداشتن تم ماورایی، فراز و نشیب‌های زیادی را پشت‌سر گذاشت. این سریال که در دو فصل در سال 95 و 96 روی آنتن رفت، صدای افخمی را درآورد و بعد از آن در گفت‌وگویی از جدایی‌اش از تلویزیون گفت.
افخمی در این مصاحبه که با تسنیم داشت، بیان کرد: «شاید پاسخ به سؤال بسیاری باشد که چرا رفته‌ام و چرا نیستم؛ باید بگویم که رفتار ناشایستی که از طرف تلویزیون در مورد سریال پرستاران با ما شد، یک نوع بهانه عاطفی و اخلاقی به من داد تا بتوانم ارتباطم را با تلویزیون قطع کنم. با همه اینها امیدوارم در اسرع وقت بتوانم کار سینمایی انجام دهم چون در ماجرای پرستاران افرادی دخیل بودند که باعث شدند من به‌شدت دلزده و دلگیر شوم و همه انگیزه‌ام را برای ادامه کار در تلویزیون از دست دادم.»
این گفت‌وگو آن روزها دست به دست در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی مختلف کم و بیش منتشر شد، اما اتفاق جالبی که جای تعجب دارد و باعث شد تا ما سراغ این سبقه و صحبت‌ها برویم، خبری است که به تازگی درباره همکاری مجدد آقای کارگردان با تلویزیون منتشر شده است. خبری که تنها بعد از دو هفته از این گفت‌وگو در یکی از خبرگزاری‌ها صحبتش مطرح شد.
افخمی در گفت‌وگوی اخیرش با فارس درباره همکاری مجددش بعد از سه سال با تلویزیون، بیان کرد: قرار است یک فیلمنامه در گونه ماورایی برای تلویزیون بنویسم.
او درباره وضعیت این مجموعه هم گفت که هنوز در مرحله طرح و نگارش آن است و هنوز نام مشخصی برایش انتخاب نکرده است و تهیه‌کننده و دیگر عواملش هم قطعی نشده‌اند.
حال باید دید که این بار علیرضا افخمی بعد از این مدت دوری تعمدی از تلویزیون و تصمیمش برای بازگشت به آن، قرار است با چه سریالی این آشتی‌کنان را برگزار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها