پسر نوجوان برای انتقام از دوستش مرد آزارگری را اجیر کرد تا نقشه سیاه او را اجرا کند.
کد خبر: ۱۲۳۰۸۱۲

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اواخر فروردین امسال،به دنبال شکایت یک نوجوان 16 ساله مبنی بر این‌که یکی از هم محلی‌هایشان او را به جای خلوتی در پارک سرخه حصار برده و مورد تعرض قرار داده، متهم شناسایی و دستگیر شد.
جوان 21 ساله که دانیال نام دارد،در اعترافات خود به پلیس گفت: «با سهیل و پرهام ساکن یکی از محله‌های شرق تهران هستیم. برای همین همدیگر را می‌شناسیم. چند روز قبل بود که پرهام سراغ من آمد و گفت مدتی است که در مدرسه با یکی از دوستانش دعوا و جر‌و‌بحث دارند و کارشان به لجبازی کشیده است. از من خواست کمکش کنم تا از سهیل انتقام بگیرد. روز حادثه وانمود کردیم که خیلی اتفاقی او را دیده ایم. من گفتم شنیده ام که با هم قهر هستید و با اصرار از او خواستم همراه من بیاید تا برای صحبت به قصد آشتی دادن آنها به پارک برویم.»
متهم سهیل را به بهانه آشتی دادن او با پرهام به جای خلوتی در پارک سرخه حصار کشاند و سپس نیت شوم خود را عملی کرد. این در حالی بود که پرهام اطراف محل را می‌پایید تا اگر کسی سر رسید پا به فرار بگذارند.
متهمان یعنی دانیال و پرهام روز گذشته در شعبه هفتم دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداختند. دانیال گفت: «قبول دارم که سهیل را مورد آزار و اذیت قرار دادم و از این بابت خیلی پشیمانم. اما تعرض به او را قبول ندارم.»
پرهام نیز گفت: «من فقط از دانیال خواسته بودم که سهیل را بترساند. نمی‌دانستم او چه نیتی در سر دارد. من با سهیل در مدرسه دعوا و لجبازی داشتم اما نه در حدی که بخواهم چنین نقشه‌ای برای او بکشم.»
دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهمان ختم جلسه دادرسی را اعلام کرد. رای پرونده به‌زودی صادر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها