داریوش ارجمند در گفت‌وگویی ازتلاشش برای حفظ شأن نقش مالک‌اشتر تعریف کرد

بیلیارد را به عشق امام علی(ع) کنار گذاشتم

داریوش ارجمند که این روزها دو سریال «ستایش» و «مرضیه» را روی آنتن دارد و با حضور در «ستایش3» و نقش حشمت فردوس توانسته مورد توجه مخاطبان گسترده‌ای قرار بگیرد، پس از سال‌ها حضور و فعالیت در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون و ایفای شخصیت‌های مختلف هنوز هم برای خیلی‌ها یادآور نقش مالک اشتر در سریال «امام علی(ع)» است.
کد خبر: ۱۲۳۰۳۸۳

وی چندی پیش در گفت‌وگو با برنامه اینترنتی سرنا به حضورش در سریال «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام اشاره کرد و افزود: بنده در دریای مشکلات و مسائل کشورم زندگی می‌کنم؛ لذا نمی‌توانم نسبت به موضوعات بی‌تفاوت باشم و خوشبختانه در این سریال به دغدغه‌ها اشاره شده است. متأسفانه هنرمندان از حال و هوای محرم، عقب هستند و باید معنای واقعی این ماه را از مردم یاد بگیریم.
او به بازی در نقش مالک اشتر در سریال «امام علی(ع)» اشاره کرد و گفت: مجید بنی فاطمه یک روز به من گفت خوش به حالت؛ مردم تو را می‌بینند یا مالک اشتر می‌افتند! اما من در این دنیا خیلی کارها را نمی‌توانم انجام دهم، خیلی جاها نمی‌توانم بروم. برای این‌که آبروی فرد بزرگی روی شانه‌های من است. من در تمام جوانی‌ام عاشق بیلیارد بودم ولی بعد از سریال امام علی دست به چوب بیلیارد نزدم، چون نمی‌خواهم یک بچه 15 ساله مرا ببینید و بگوید مالک اشتر را دیدم که دارد شار می‌زند.
بازیگر سریال ستایش به سریال‌های مناسبتی نقد دارد و می‌گوید: مگر دین ما مناسبتی است؟ ما به مناسبت مسلمانیم؟ محرم بخشی از دین ماست و جزو زندگی ماست. تلویزیون اشتباه بزرگی کرده که برای ماه مبارک رمضان و ماه محرم کارهای تولید کرده و به آنها می‌گوید مناسبتی! هنر که مناسبتی نیست. هنر که دیوار و محدوده ندارد، تا روزی که این‌گونه فکر می‌کنیم دین وارد زندگی ما نخواهد شد.
او گفت: مناسبت کلمه مزخرفی است. مناسبت چیست؟ اینها جزو زندگی من است. ماه محرم که می‌شود همه سرباز امام حسین هستند و پیراهن مشکی می‌پوشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها