استقلالی‌ها پس از باخت چه گفتند؟

از عذرخواهی تا اعتراض به داوری!

وریا غفوری: گلی که خوردیم هند ترابی بود
کد خبر: ۱۲۲۹۶۸۲

کاپیتان استقلال تهران گفت: اگر دقت کنید پنالتی ما باید تکرار می‌شد و گلی که خوردیم خطای هند مهدی ترابی بود.وریا غفوری پس از شکست استقلال مقابل پرسپولیس گفت: حرفی برای گفتن نیست فقط می‌توانیم عذرخواهی کنیم ما الان شرایط خیلی سختی داریم باید با همدلی این نتایج را جبران کنیم و جایگاه تیم را در جدول درست کنیم.
کاپیتان استقلال درمورد اتفاقات حین بازی و داخل زمین گفت: هر کجا که خطا می‌شد چهار تا از پرسپولیسی‌ها روی سر داور می‌پریدند من نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم اما اگر دقت کنید می‌بینید که پنالتی ما باید تکرار می‌شد و همچنین گلی که خوردیم خطای هند مهدی ترابی بود.
غلامپور: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران استقلال بابت باخت در دربی عذرخواهی می‌کنم.
بهزاد غلامپور در پایان دربی 90 درخصوص این مسابقه اظهار کرد: از تمام هواداران عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم.وی ادامه داد: قطعاً خیلی زود به شرایط ایده‌آل می‌رسیم و این نتایج را جبران خواهیم کرد. یک بار دیگر از هواداران عذرخواهی می‌کنم.
بی‌توجهی گلر استقلال در میکسدزون به خبرنگاران
گلر باشگاه استقلال پس از پایان بازی با بی‌توجهی به خبرنگاران میکسدزون را ترک کرد.
پس از پایان بازی پس از اینکه خبرنگاران برای مدت زیادی در میکسدزون در انتظار بازیکنان استقلال بودند، سید حسین حسینی پس از خروج از رختکن هیچ توجهی به خبرنگاران نکرد و بدون پاسخ دادن به سوال خبرنگاران محل را ترک کرد.وی در جواب سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ما یک ساعت است اینجا منتظر شما هستیم، گفت:می‌توانستید بروید و اینجا نایستید. به من چه ارتباطی دارد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها