طراحی سایت با تکنیک‌های طلایی سئو

داشتن یک وب سایت با متدهای سئو قدیمی به هیچ دردی نمی‌خورد! چراکه وقتی شما وب سایتی را برای کسب‌و‌کار خود طراحی کرده‌اید و همچنان از یکسری متدها که چندین سال پیش برای گوگل اهمیت داشته‌اند و اکنون فاقد اهمیت هستند در آن استفاده کرده‌اید یا به این معنی است که شما از اهمیت سئو سایت بی‌خبرید یا اینکه بروز نیستید! چراکه هیچ چیز به اندازه بروز بودن در طراحی سایت و سئو سایت اهمیت ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۹۰۷۱
طراحی سایت با تکنیک‌های طلایی سئو

شما باید به صورت مرتب تمامی اصول و تکنیک‌های جدید طراحی سایت و سئو سایت را که توسط گوگل منتشر می‌شود بررسی کرده و آن‌ها را در وب سایت خود لحاظ کنید البته می‌توانید این کار را به یک متخصص سئو بسپارید. چراکه متخصصین سئو در دو ماه پایانی هر سال میلادی، آخرین بلاگ‌های سئو گوگل را بررسی می‌کنند تا ببینند کدام یک از الگوریتم‌های ربات‌های گوگل تغییر پیدا کرده‌اند و کدام یک از متدهای سئو برای این ربات‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند یا اینکه کدام یک از متدهای سئو تغییر پیدا کرده‌اند و باید متناسب با آن‌ها برخی از اصول سئو در وب سایت‌ها را تغییر داد؟

ادامه این مطلب را از دست ندهید تا شما را با دلایل تغییر الگوریتم‌های گوگل در سال 2019، اهمیت سئو سایت و نکات مهم سئو سایت در سال 2019 آشنا کنیم.

طراحی سایت و دلایل تغییر الگوریتم‌های گوگل در سال 2019

اگر چندین سال قبل را بخاطر بیاورید متوجه خواهید شد که در آن زمان وب سایت‌هایی که در صفحه نتایج جستجوی گوگل در لینک‌های اول نمایش داده می‌شدند، از محتوای خیلی قدرتمندی برخوردار نبودند یا اینکه برخی از محتوای آن‌ها کپی‌شده یا مشابه محتوای وب سایت‌های دیگر بود حتی گاهی‌اوقات برخی از سئو‌کاران با استفاده از تکنیک‌های سئو کلاه سیاه ربات‌های گوگل را دور می‌زدند چراکه چندین سال پیش مانند اکنون شاهد قرارگیری الگوریتم‌های پیچیده در ربات‌های گوگل نبودیم اما هر ساله شاهد پیشرفت چشم‌گیر ربات‌های گوگل هستیم از این‌رو اکنون هر وب سایتی دارای محتوای کپی شده باشد در کمترین زمان ممکن توسط ربات‌های گوگل شناسایی شده و اسپم خواهد شد و دیگر راهی برای دور زدن ربات‌های گوگل وجود ندارد. بنابراین توانستید یکی از مهم‌ترین دلایلی که گوگل هر سال الگوریتم‌های ربات‌های خود را توسعه می‌دهد متوجه شوید. درواقع گوگل قصد دارد تا با بروزرسانی و تغییر الگوریتم‌های ربات‌های خود براساس معیارهای واقعی و قابل اندازه‌گیری بهترین وب سایت‌ها را در رتبه‌های بالا قرار دهد.

یکی از معیارهای واقعی که ربات‌های گوگل براساس آن رتبه سئو وب سایت‌ها را افزایش می‌دهند، محتوای باکیفیت و کپی‌نشده است. از این‌رو است که گوگل هر سال الگوریتم‌های ربات‌های خود را پیچیده‌تر می‌کند تا به برخی از تکنیک‌های سئو اهمیت بیشتری داده شود و وب سایت‌هایی که دارای محتوای باکیفیت و منحصربه‌فرد هستند در رتبه‌های بالا قرار بگیرند و تمایزی بین این وب سایت‌ها با سایر وب سایت‌هایی که دارای محتوای بی‌کیفیت هستند باشد. اما تمامی تلاش‌های گوگل برای تغییر الگوریتم‌های ربات‌های خود در زمینه سئو یک نتیجه کلی بسیار مثبت دارد و آن این است که تمامی وب سایت‌ها برای اینکه در دنیای وب دیده شوند و از این طریق بتوانند فروش خود را افزایش داده و کسب‌و‌کار خود را توسعه دهند سعی می‌کنند براساس اصول و تکنیک‌هایی که برای ربات‌های گوگل از اهمیت بیشتری برخوردار است، وب سایت خود را قدرتمندتر کنند.

اهمیت سئو سایت

طراحی سایت زمینه‌ای را برای قرارگرفتن کسب‌و‌کار شما در دنیای وب فراهم می‌کند از این‌رو کاربران اینترنتی با کسب‌و‌کار شما آشنا خواهند شد و فروش شما نیز افزایش پیدا می‌کند. درنهایت شما با فروش بیشتر و به دست آوردن سود بیشتر می‌توانید کسب‌و‌کار خود را توسعه دهید. البته این پروسه، یک فرآیند طولانی‌مدت است. اما همانطور که اشاره کردیم طراحی سایت تنها یک زمینه برای شما و کسب‌و‌کارتان فراهم می‌کند درواقع آن چیزی که باعث دیده‌شدن و مطرح شدن شما می‌شود استفاده از جدیدترین اصول و تکنیک‌های سئو در وب سایتتان است. چراکه بدون استفاده از اصول سئو وب سایت شما در رتبه‌های بالا قرار نمی‌گیرد و از آن‌جایی که اکثر کاربران وب پس از جستجو در گوگل تنها بر روی لینک اول تا پنجم کلیک می‌کنند، وب سایت شما دیده نخواهد شد. درصورتی هم که وب سایت شما دیده نشود و کاربران وارد آن نشوند کسب‌و‌کار شما ناشناخته باقی خواهد ماند بنابراین وب سایت بدون اصول سئو هیچ ارزشی برای شما و کسب ‌و‌کارتان نخواهد داشت!

نکات مهم سئو در طراحی سایت

·طراحی سایت ریسپانسیو

چندین سال قبل گوگل اعلام کرد که به دلیل استفاده زیاد کاربران از موبایل برای وب‌گردی، یکی از نکات مهم سئو سایت، ریسپانسیو بودن آن است که موجب افزایش رتبه بهینه‌سازی وب سایت می‌شود. اما اولین و مهم‌ترین متدی که امسال گوگل جهت افزایش رتبه وب سایت‌ها به آن اشاره کرده است طراحی سایت ریسپانسیو است. این مسئله بدین معنا است که به تعداد کاربرانی که با استفاده از موبایل وب‌گردی می‌کنند افزوده شده است از این‌رو طراحی سایت ریسپانسیو از اهمیت بسزایی برخوردار است.

·سرعت بارگذاری وب سایت

دومین متدی که ربات‌های گوگل حساسیت خاصی نسبت به آن دارند، بالا بودن سرعت بارگذاری وب سایت است. میانگین سرعت بارگذاری وب سایت بر روی دیوایس‌هایی نظیر لپ‌تاپ، کامپیوتر و تبلت باید 3 ثانیه و میانگین سرعت بارگذاری وب سایت بر روی موبایل باید 15 ثانیه باشد. تنها کافیست که مدت زمان بارگذاری وب سایت شما 1 ثانیه بیشتر از این آمار و ارقام باشد تا کاربران خود را از دست بدهید.

·محتوای باکیفیت

تولید محتوای باکیفیت همیشه یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین تکنیک برای افزایش رتبه سئو سایت بوده است و همیشه ربات‌های گوگل بر روی آن حساس بوده‌اند و هستند. بنابراین دوران متن‌های کپی‌شده به اتمام رسیده است. محتوای نوشتاری وب سایت شما باید ترجمه یا تالیف باشد که موجب شود رتبه وب سایت شما افزایش پیدا کند. البته استفاده از محتواهای دیگر شامل: محتوای ویدئویی و عکس‌های باکیفیت و انیمیشن را فراموش نکنید که برای ربات‌های گوگل از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.

اگر به فکر توسعه کسب‌وکار خود در دنیای وب هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم طراحی وب سایت خود را به همراه جدیدترین و اصولی‌ترین تکنیک‌های سئو به مجموعه ایران سایت بسپارید. مجموعه ایران سایت یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین شرکت‌های طراحی سایت حرفه‌ای به ویژه طراحی سایت وردپرس است که به همراه پرسنل و کادر مجرب خود به شما در رسیدن به اهداف تجاری از طریق طراحی وب سایت کمک چشم‌گیری می‌کند. برای ارتباط با کارشناسان مجرب این مجموعه می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید.

تماس با مجموعه ایران سایت:

آدرس: تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه 19 واحد 9 - شماره‌ تماس: 88886450 - 021

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها