مجری پیشکسوت تلویزیون گفت: باید جوانانمان را با مفاخر کشور آشنا کنیم. در دوران تحصیل ما استادانی همچون مرحوم دکتر شیبانی حضور داشت که در کنار تدریس علم پروتئین‌شناسی، برایمان شعر سعدی را می‌خواند. به همین دلیل قلب هم‌نسلان ما برای ایران می‌تپد.
کد خبر: ۱۲۲۶۱۸۱

اسماعیل میرفخرایی، مجری با‌سابقه مجموعه‌های علمی تلویزیون در گفت‌وگو با میزان با بیان خاطرات خود از دوران برنامه‌سازی در تلویزیون گفت: باید برنامه‌سازی را به سمتی برد که تلویزیون عضو پنجم هر خانواده باشد و مردم را از شر شبکه‌های معاند فارسی‌زبان رها کرد.
تهیه‌کننده برنامه «جمعیت، حال، آینده» با انتقاد از اشاعه سبک زندگی آمریکایی در میان نسل حاضر بیان کرد: باید مفاخرمان را به کلاس‌های درس ببریم تا فرزندانمان با آنها مانوس شوند.
وی افزود: به‌دلیل همان آموزش‌هاست که امثال من وقتی بنابر ضرورت به کشورهای غربی سفر می‌کنند تنها بعد علمی آنها برایمان اهمیت داشته و جذب زندگی در غرب نمی‌شویم.
میرفخرایی با قدردانی از دست‌اندرکاران شبکه سلامت سیما اضافه کرد: هفته گذشته پس از سال‌ها به دعوت دوستان برنامه «حکیم هزاره‌ها» به تلویزیون رفتم و فکر می‌کنم همچنان تلویزیون جای آمدن و کار کردن دارد. از دوستان در رسانه ملی سپاسگزارم که با تولید برنامه‌هایی اینچنینی تلاش می‌کنید که مفاخری همچون ابوعلی سینا مصادره نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها