زن خیانتکار که بعد از اجرای سناریوی قتل شوهرش با قاتل او ازدواج کرده و صاحب فرزند شده بود، به‌زودی پای میز محاکمه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۵۷۴

این زن پس از جنایت با مرد مورد علاقه‌اش زندگی پنهانی تشکیل داده و صاحب یک فرزند شده بود که دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اواخر سال ۹۱ دخترجوانی به پلیس آگاهی رودهن رفت و از ناپدید شدن پدر 60 ساله‌اش به نام ابراهیم خبر داد. وی گفت: پدرم بعد از فوت مادرم، با یک زن جوان به نام زیبا ازدواج کرده است. پدرم و نامادری‌ام مدت‌هاست با هم اختلاف دارند. اما چند روز است پدرم ناپدید شده و هربار درباره او از نامادری‌ام می‌پرسم جواب درستی به من نمی‌دهد. من به نامادری‌ام مشکوک هستم و گمان می‌کنم او بلایی سر پدرم آورده باشد.
به‌دنبال اظهارات این دختر، پلیس از وی خواست تا نامادری‌اش را به پلیس آگاهی بیاورد اما ساعتی بعد دختر جوان به اداره پلیس مراجعه کرد و گفت: من از زیبا خواستم با هم به اداره پلیس بیاییم و درباره گم شدن پدرم پاسخ بدهد، اما او در بین راه از ماشین پیاده شد و فرار کرد. من شک ندارم او بلایی سر پدرم آورده باشد.
تلاش پلیس برای ردیابی زن جوان آغاز شد، ولی به هیچ نتیجه ای نرسید. چهار سال از این ماجرا گذشته بود که در مرداد سال ۹۵ پلیس رد زیبا را یافت و وی را در عملیاتی ویژه بازداشت کرد. این زن در بازجویی‌ها به قتل شوهرش با همدستی یک مرد جوان به نام کامبیز اعتراف کرد.
وی گفت: من زن دوم ابراهیم بودم. ما با هم اختلاف سنی زیادی داشتیم. تا این‌که با یک مرد جوان به نام کامبیز آشنا شدم. با او درد دل کردم و بعد از مدتی به او علاقه‌مند شدم. چند بار از ابراهیم خواستم مرا طلاق دهد اما قبول نکرد. به همین خاطر با همدستی کامبیز نقشه قتل شوهرم را کشیدم. من به شوهرم قرص خواب‌آور خوراندم. نیمه‌شب بود که طبق نقشه کامبیز به خانه‌مان آمد. من چاقو را به دست او دادم و دست و دهان شوهرم را با پارچه بستم. همان موقع کامبیز چند ضربه چاقو به پهلوی ابراهیم زد .ما با هم جسد را داخل حمام کشاندیم و صبح روز بعد جنازه را در گودالی که زیر درخت گردو در حیاطمان کنده بودیم، دفن کردیم. در این پنج‌سال زندگی مخفیانه هم صاحب فرزند شدیم. با اظهارات این زن، کامبیز ردیابی و بازداشت شد و قتل را گردن گرفت.
با اظهارات این مرد و بازسازی صحنه جرم، پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به‌زودی به آن رسیدگی شود. این در حالی است که دختر ابراهیم که تنها ولی‌دم است برای عاملان جنایت حکم قصاص خواسته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها