مرد جوان به بهانه کمک به دختر جوان که در حمله زورگیران زخمی شده بود، او را ربود و همراه دو همدستش در بیابان‌های اطراف تهران قربانی نیت شیطانی خود کرد. پلیس دو سارق زورگیر را دستگیر کرده و تحقیقات برای دستگیری سه متجاوز ادامه دارد.
کد خبر: ۱۲۲۴۶۴۷

به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، اوایل مرداد امسال دختر 18 ساله‌ای با حضور در دادسرای جنایی تهران از پنج پسر جوان به اتهام سرقت و آزار و اذیت شیطانی شکایت کرد. با دستور قضایی ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران تحقیقات را آغاز کردند. در این مرحله دختر جوان به افسر تحقیق گفت:روزحادثه من وپسر مورد علاقه ام برای تفریح به بوستان سروناز در مسعودیه تهران رفته و با
گوشی هایمان موسیقی گوش می‌دادیم. همان موقع دو پسر 19 ساله به ما نزدیک شدند و با چاقو ما را تهدید به مرگ کردند. آنها گوشی‌های گرانقیمت مان ، پول و کارت‌های بانکی‌مان را از ما سرقت کرده و در جدال با آنها هردو زخمی شدیم. آنها حتی شهروز پسر مورد علاقه‌ام را به شدت کتک زدند که او زخمی و بیهوش در بوستان افتاد. بعد از این ماجرا مرد غریبه‌ای به ما نزدیک شد و مرا از دست سارقان نجات داد و با خودش بیرون از بوستان برد تا مرا به کلانتری برساند تا بتوانم ازسارقان شکایت کنم و شهروز را نجات دهم. همراه او از بوستان بیرون رفتیم، مرد پراید سواری نزدش آمدو مرا سوار کردند . آنها به جای این‌که نجاتم دهند، مرا ربودند و به اطراف شهر تهران بردند. در آنجا جوان دیگری به آن دو نفر ملحق شد و هر سه نفر بعد از آن‌که مرا کتک زدند، مورد آزارو اذیت شیطانی قراردادند. بعد دوباره سوار خودرو کردند و مرا ساعاتی بعددر یکی از محله‌های جنوبی پایتخت از خودرو بیرون انداختند.
در این مرحله، چهره‌نگاری از دو سارق و سه جوان آزارگر در پلیس آگاهی انجام گرفت و پلیس در جست‌وجویشان بود تا این‌که پسر مورد علاقه شاکی نیز به پلیس آگاهی آمدو به افسر تحقیق گفت: چون زخمی بودم به کمک رهگذران حاضر در پارک به مرکزدرمانی منتقل شدم. چند روز بعد که مرخص شده و به خانه بازگشتم دختر مورد علاقه‌ام به خانه‌مان زنگ زد و گفت که سه پسر جوان او را ربوده و در دام شیطانی‌شان گرفتار شده‌ است. من هم از دو سارقی که زخمی‌ام کرده و اموالم را به سرقت بردند شکایت دارم.
جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که روزهای پایانی هفته گذشته دو جوان سارق که تحت تعقیب پلیس بودند، شناسایی و در خانه هایشان بازداشت شدند.
یکی از متهمان به افسر تحقیق گفت: با دیدن دختر و پسر جوان در پارک، تصمیم گرفتیم آنها راتهدید کرده و
اموال شان را سرقت کنیم. همان موقع عموی 30 ساله‌ام سر رسید ودختر جوان رابه بهانه خروج از بوستان با خودش برد، ما هم بعد ازسرقت فرار کردیم. چند روز بعد عمویم را دیدم که گفت او و دو دوستش آن دختر را ربوده و هر سه نفر وی را مورد آزارو اذیت قرارداده‌اند.
با اعتراف وی، دوست جوانش به همدستی با او در سرقت مقرون به آزار اعتراف کرد. ماموران برای دستگیری آدم‌رباهای آزارگر به خانه‌هایشان رفتند که متواری شده بودند. پلیس در جست‌وجوی این سه متهم فراری است تا راز دیگر جرایم شان فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها