افشاگری انصاری‌فرد علیه فدراسیون و ساکت

تاج همه پست‌ها را به یک مدیر ناموفق داده!

محمد حسن انصاری‌فرد، رئیس سازمان لیگ فوتسال و همین‌طور رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال، بعد از استعفا دست به افشاگری زد. او از این گفت که مهدی تاج همه پست‌ها را به محمدرضا ساکت در فدراسیون می‌دهد. انصاری‌فرد دیروز در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه حاضر شد که این بخشی از سؤال و جواب‌های مصاحبه است.
کد خبر: ۱۲۲۳۴۱۷

حضور ساکت در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی باعث استعفای شما شد؟
وقتی علی کفاشیان بازنشسته شد، به من پیشنهاد دادند جای ایشان قرار بگیرم. تاج هم اصرار داشت همه چیز فوتسال در سازمان فوتسال کشور خلاصه شود و مدیریت با من باشد، اما این اتفاق نیفتاد و من هم اصراری نداشتم. من اعتقاد دارم وقتی زیرمجموعه‌ای در فدراسیون فوتبال خوب کار می‌کند و بدون حاشیه و سالم جلو می‌رود، باید مدیریت آن تقویت شود نه تضعیف!
شفاف بگویید به‌خاطر ساکت استعفا دادید؟ چون در بیانیه خود گفتید علیه شما کارشکنی شد.
نمی‌خواهم از کسی اسم ببرم اما وقتی آقای تاج به من گفتند قرار است ساکت عضو کمیته فنی شود من گفتم ایشان بیاید استعفا می‌دهم. فردای روز جلسه به او در واتس‌اپ پیام دادم که به صلاح خودم و مجموعه فوتسال نمی‌دانم که ایشان بیاید. اعضا هم همین نظر را داشتند اما تاج اصرار داشت، ولی من پانزدهم تیر به او گفتم اگر ساکت بیاید من قطع همکاری می‌کنم. او پیام مرا خواند و جواب نداد، اما شنیدم این طرح را در هیات‌رئیسه فوتبال مطرح کرد تا من را اجبار کنند ساکت بیاید. در کمیته‌ها همیشه روال این است رئیس یک نفر را پیشنهاد می‌دهد نه این‌که خودشان فردی را انتخاب کنند. بعد از پیامی هم که به تاج دادم، فشارها روی من بیشتر شد و افرادی که خط می‌دادند عرصه را به من تنگ کردند.
تاکید تاج برای حضور ساکت چیست؟
نمی‌خواهم بشکافم که چرا تاج روی حضور ساکت اصرار داشت.
ظاهرا به شما اعتماد نداشته که خواسته در فوتسال هم ساکت را بیاورد.
روز اول اصلا این صحبت‌ها نبود. شاید بعدا به این نتیجه رسیده‌اند. من خیلی دوست داشتم کارم را ادامه دهم. شب گذشته هم تاج زنگ زد و گفت چرا این کار را کردی و من هدفم چیز دیگری بود و چون ساکت در سازمان تیم‌های ملی است، قصد داشتیم برای هماهنگی اردوها ایشان را بیاوریم که من گفتم البته می‌شد در فضای دیگری این کار را کنند نه این‌که وارد کمیته فنی شوند. ولی من با تصمیمی که با مشورت دوستان برای استعفا گرفتم، فکر می‌کنم این استعفا کاملا درست بود و به‌صلاح ندانستم که آقای ساکت وارد فوتسال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها