جسد زن 45 ساله در حالی در میان شمشادهای بزرگراه صیاد شیرازی کشف شد که مقتول قبل از مرگ سه کلمه را کف دستش نوشته بود. پلیس احتمال می‌دهد با بررسی این سه کلمه بتواند به قاتل برسد.
کد خبر: ۱۲۲۰۰۷۹

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 4صبح جمعه چهارم مرداد امسال، یکی از کارگران شهرداری در حال آبیاری شمشادهای کنار بزرگراه شهید صیاد شیرازی بود که در میان شمشادها با جسد زنی رو‌به‌رو شد که با ضربه‌های مرگبار به سرش از پا درآمده بود. او با مشاهده جسد با مسؤولان شهرداری تماس گرفت و از طریق آنها موضوع را به پلیس گزارش داد. زمانی که ماموران کلانتری پاسداران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند، مشاهده کردندکه زن 45 ساله که لباس بیرون از خانه به تن دارد، به قتل رسیده و لکه‌های خون در اطراف جسد دیده می‌شد.
ماموران زمانی که اطراف را جست‌وجو کردند قطعه سنگی را پیدا کردند که در نزدیکی جسد افتاده و آثار لکه‌های خون روی آن بود. در ادامه معلوم شد روی بدن و دستان مقتول آثار دفاعی ناشی از درگیری با قاتل وجود دارد‌. علاوه بر آن روی دست چپ مقتول با خودکار سه کلمه نوشته شده بوده که شواهد نشان می‌داد قبل از این‌که وی به قتل برسد، نوشته شده است. همچنین بررسی روی سنگ به‌جا مانده در محل حادثه و مقایسه نمونه‌برداری از لکه‌های خون روی آن با گروه خونی مقتول مشخص کرد مقتول با ضربه‌های این سنگ به قتل رسیده است.
با دستور قضایی قرار شد ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران دوربین‌های مداربسته اطراف بزرگراه را بازبینی کنند تا شاید ردی از قاتل به دست آورند و نیز پرونده‌های افراد گمشده ثبت شده در پلیس آگاهی را بررسی کنند تا هویت مقتول فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها