دختر جوان 3 روز قبل از عروسی‌اش کشته شد

خودکشی پس از کشتن همسر و دختر با تبر

مرد خشمگین پس از قتل همسر و دخترش با تبر، خود را حلق‌آویز کرد. دختر 23ساله در حالی به قتل رسید که قرار بود جشن عروسی‌اش برگزار شود.
کد خبر: ۱۲۲۰۰۷۱

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 2 بعدازظهر جمعه پسر نوجوانی در حالی که صدایش می‌لرزید با پلیس 110 تماس گرفت و از جنایتی هولناک در محله مرتضی‌گرد تهران خبر داد‌. پس از این تماس موضوع به ماموران کلانتری شهید مصطفی خمینی گزارش شد و تیمی از ماموران برای بررسی ماجرا در محل اعلام شده حاضر شدند. قتل در خانه‌ای یک طبقه رخ داده بود. ماموران پس از ورود به خانه با پیکر غرق در خون زن 42 ساله‌ای در حمام رو‌به‌رو شدند. ضربه‌ای با جسم تیز به گردنش اصابت کرده بود و بر اثر شدت خونریزی جان باخته بود. در کنار جسد یک تبر خونین قرار داشت که نشان می‌داد زن جوان با ضربه آن به قتل رسیده است. در داخل خانه نیز جسد حلق‌آویز مرد 57 ساله‌ای قرار داشت که با تکه پارچه‌ای خود را از سقف حلق آویز کرده بود. آثار خون روی لباس این مرد دیده می‌شد که این موضوع احتمال قتل توسط او را مطرح می‌کرد. تحقیقات اولیه هم مشخص کرد دختر 23 ساله خانواده نیز با ضربه تبر از ناحیه کمر مجروح شده و قبل از حضور ماموران، به بیمارستان منتقل شده بود.
ماموران سپس به تحقیق از پسر 22ساله خانواده که موضوع را به پلیس خبر‌داده بود، پرداختند که او در تشریح ماجرا گفت: ما تبعه افغانستان هستیم. مدتی قبل به این خانه آمدیم. پدرم مشکل اعصاب و روان داشت و وقتی عصبانی می‌شد به ما حمله می‌کرد. او چند بار در جریان دعواهایش مادرم را به مرگ تهدید کرده بود. یکشنبه آینده عروسی خواهرم بود و کارت‌های عروسی را پخش کرده بودیم‌. در زیر‌زمین خانه کارگاه مبل‌سازی داشتم و امروز در آنجا مشغول کار بودم که خواهر پنج ساله‌ام هراسان به کارگاه آمد و از درگیری پدر و مادرم خبر داد. به طبقه اول آمدم که با جسد حلق‌آویز پدرم رو‌به‌رو شدم. پیکر بی‌جان مادرم غرق در خون در حمام افتاده بود. پیکر نیمه‌جان خواهرم هم در گوشه حمام بود. او به‌سختی نفس می‌کشید. برای نجات او با اورژانس تماس گرفتم و بعد ماجرا را به پلیس خبر دادم.
در ادامه ماموران به تحقیق از پسر 12 ساله خانواده که شاهد درگیری مرگبار بود، پرداختند که او گفت: پدر با تبر مادرم را تهدید کرد. در آن لحظه خواهرم در حمام بود. مادرم از ترس به داخل حمام رفت که پدرم به زور در را باز کرد و در حمام مادر و خواهرم را هدف ضربه‌های تبر قرار داد.
تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت که حوالی ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه بیمارستان اعلام کرد دختر 23 ساله نیز به دلیل ضربات وارد شده به کمر، کتف و شانه جان خود را از دست داده است.
سرگرد رضا اسلام‌نژاد، رئیس کلانتری شهید مصطفی خمینی در این باره گفت: قاتل و همسرش حدود ۲۲ سال با یکدیگر زندگی مشترک داشتند و این خانواده هفت عضو دارد. اجساد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها